Ad

BIODATA AMALINA ARHAM


BIODATA AMALINA ARHAM

Tak rasa , hari ini  drama Pinggan Tak Retak Nasi Tak Dingin dah sampai episod akhir . Anyway... dalam artikel sebelum ni di tajuk Pelakon Pinggan Tak Retak Nasi Tak Dingin , ada komen yang bertanyakan siapa nama sebenar pelakon yang melakonkan watak Kalsom , Private Investigation Datin Umairah . Ha..,, ada la dua tiga komen yang nak tahu . Watak Kalsom Drama Pinggan Tak Retak Nasi Tak Dingin diperankan oleh Amalina Arham . Biodata Amalina Arham korang boleh baca dibawah .

BIODATA AMALINA ARHAM .

Watak Kalsom Drama Pinggan Tak Retak Nasi Tak Dingin
Nama Penuh : Amalina Arham 
Tinggi : 165 cm 
Berat : 58kg
Pendidikan : Pelajar di Taylor's University (  2015-2018 )
Drama : Impian Lulu , Bagaikan Kelip-Kelip , Shh I Love You , Pinggan Tak Retak Nasi Tak Dingin 
Facebook : Amalina Arham 
Twitter : 1amalina1
Instagram: Amalina Arham 

Gambar Amalina Arham 


pelakon watak kalsom drama Pinggan Tak Retak Nasi Tak Dingin



Kopi Badang Cafe Kopi Tulen 100%


Kopi Badang Cafe Kopi Tulen 100%

Hai .. selamat hari minggu ! Musim hujan sekarang ni ..minum kopi dan makan ubi rebus panas-panas... perghh nikmat tak terkata. Selain teh , Lisa pun jenis penggemar kopi , turun dari mak la agaknya ! Banyak nama nama kopi yang dah dikeluarkan di Malaysia ni , bahkan ada yang import dari negara lain . Ehem.. penggemar kopi mesti la tahu hehehe... Lisa ternampak kawan-kawan minum kopi badang,  dengar cerita dibuat dari 100% kopi tulen. Rasa nak try juga la... agak-agak lepas minum nanti jadi badang ke ? Khasiat dan Harga kopi badang ini pun Lisa ada tulis dibawah . hehe


Kopi Badang Cafe 

Lain dari yang lain , kopi badang cafe adalah kopi 3 in 1 yang tidak mengandungi perasa tiruan , tiada kandungan pengawet , dan 100 % diperbuat dair kopi tulen . Wah.. TIADA PERISA tiruan ! hohooho.. Kandungan kopi utama dalam Kopi Badang ini ialah kopi robusta dari Columbia dan sesuai dengan cita rasa Asia. Jangan risau , Lisa dah try minum , tiada apa kesan sampingan pun seperti sakit kepala atau jantung berdegup lajuuu... ala-ala lari marathon tu . 



Khasiat Kopi Badang


Sebelum Lisa terlupa , kilang pengeluar KOPI BADANG CAFE ini berada di Johor Bahru , dan dikeluarkan oleh AL-Mubarak Health SDN. BHD. Disahkan HALAL oleh JAKIM , so korang tak perlu la was-was minum kopi ini okayh !! 

1. Tidak ada kesan sampingan

Berbanding kopi segera yang lain kopi Badang Cafe tidak memberikan sebarang kesan sampingan kepada peminumnya. Rasa tidak selesa seperti sakit kepala, mual, tidak sedap badan, gigi kuning, sakit perut, sakit buah pinggang, sembelit, dan lain-lain kesan akibat minum kopi campuran lain tidak dirasai dengan kopi kopi ini.


2. Menghilangkan rasa letih dan lesu

Ini penting untuk yang berkerja menggunakan penumpuan minda seperti pelajar dan ilmuan. Kecerdasan minda dan tubuh badan selepas meminum kopi ini dapat membantu pelajar memahami serta menghafal pembelajaran dengan baik. Untuk yang sedang menyiapkan tugasan seperti “assignment”, kopi ini sangat sesuai untuk menemani mereka.

3. Sesuai untuk orang yang ingin memulakan perjalanan.

Perjalanan baik jauh maupun dekat memerlukan tubuh badan yang segar. Pekena kopi Bdanag ini sebelum memulakan perjalanan pasti membuatkan badan terasa segar tanpa rasa mengantuk, letih, lesu dan lapar di sepanjang perjalanan.


Yes biasanya kalau Lisa minum kopi 3 in 1 yang lain , Lisa akan cirit birit , pening kepala atau fegupan jantung laju . Tapi minum kopi ini , elok pula perut tak meragam . Perut Lisa memang sensitif , jadi kandungan dalam kopi Badang ni , lisa dah minum dan ianya selamat tak buat sakit perut  . 




Amboih kemain eksaited nooohhh !  dapat jugak merasa kopi badang ni 


HARGA KOPI BADANG CAFE 

Dalam satu kotak Kopi Badang ni ada 24 paket . Cara penyajian nak bancuh panas boleh , nak bancuh letak ais pun boleh , ikut suka korang ar.. Untuk harga Kopi Badang Cafe ,  korang boleh terus tanya sendiri dekat kak Nani atau mesra di panggil Mama Kembar 3  ,  Detail dibawah ini : 



Instagram: MamaKembarTiga 

Whatsapp: +60133935052

Jangan segan-segan tanya , mana tahu tengah ada Promo ke kan.. Baca juga testimoni kopi badang cafe ( klik untuk baca




Apapun, pengambilan minuman 3 in 1, ataupun krimer bukan tenusu perlulah diambil secara bersederhana, demi menjaga kesihatan kita

Plan Celcom First Terbaru 2017 Tawarkan Sehingga 200GB data internet .

Plan Celcom Postpaid First Terbaru Tawarkan Sehingga 200GB data internet . 



Hi.. Assalamualaikum ! Dua hari lepas celcom launch pelan postpaid FIRST terbaru 2017.  Lebih banyak data internet dengan kuota up to 200GB  ! Woow.. rasa-rasa boleh habis ke tu ? yang pakai mesti la hard user betul lah kan. Plan celcom first yang terbaru ialah : First Gold Supreme ( RM128/month) , First Platinum ( RM148/month ) dan First Platinum Plus (RM188/month ) . Macam best je kan , sebab sekarang untuk First Gold Supreme keatas , akan dapat tambahan data internet untuk tengok video walla contohnya : . Meh baca lebih detail lagi . 



Dari gambar poster tu , nampaknya untuk pelan yang FIRST BLUE dah takda lagi . Eh.. kalau korang perasan ada nama masing-masing untuk pelan pelan first diatas. Jamie  , Gopi , Yan , Ju , dan Benji . Comel pula hehe


Celcom First GOLD SUPREME ( NEW) 


Kelebihan untuk pelan internet celcom First GOLD SUPREME ini ialah :

  • Bayaran bulanan RM128 ( belum termasuk gst)
  • Data Internet sebanyak 50GB ( 25GB Weekday internet +25 GB Weekend Internet ) 
  • FREE VIDEO WALLA sebanyak 25 GB .
  • Call unlimited / panggilan tanpa had ke semua rangkaian dalam negara . 
  • Whatsapp dan Wechat percuma tanpa had , Maksudnya penggunaan whatsapp dan wechat tak tolak pada internet data 20GB ) 
  • Free Unlimited Yonder Music
  • SMS 20sen kesemua rangkaian 
  • Video Call /MMS 20sen kesemua rangkaian 



Celcom First Platinum ( NEW)


Berbeza dengan pelan First Platinum yang lama , First Platinum yang baru ini lebih murah dan banyak kelebihan . Harga yang untuk bulanan sebanyak RM148 (tidak termasuk gst ) , dan korang boleh dapat ekstra 30GB internet untuk video Walla. Wahhh.. lagi untung weihh. 

Kelebihan untuk pelan internet celcom First PLATINUM 148  ini ialah : 


  • Bayaran bulanan RM148 ( belum termasuk gst)
  • Data Internet sebanyak 60GB ( 30GB Weekday internet +30 GB Weekend Internet ) 
  • FREE VIDEO WALLA sebanyak 30 GB .
  • Unlimited call & SMS  panggilan tanpa had ke semua rangkaian dalam negara . 
  • Whatsapp dan Wechat percuma tanpa had 
  • Free Unlimited Yonder Music
  • Video Call /MMS 20sen kesemua rangkaian 


Celcom First Platinum Plus ( NEW) 


Nampak 60 GB tu kalau Lisa dah rasa banyak dah , walaupun begitu ada je yang tak cukup , mungkin bukan seorang guna kot kan. . Contoh terdekat kawan Lisa ... haa dia sebelum ni pakai yang platinum 60GB , Lisa bagitau lah ada pelan baru yang lagi banyak data. Trus dia tukar ke pelan yang baru , rasa-rasanya cukup la kot kan.. hehe tengok bulan ni macam mana .Kalau tak cukup gak.. tunggu la celcom unlimited.. ( tapi tak tau la tahun bila hahah ) 

Kelebihan First Platinum Plus 188
  • Bayaran bulanan RM188 ( belum termasuk gst)
  • Data Internet sebanyak 100GB ( 50GB Weekday internet + 50GB Weekend Internet ) 
  • FREE VIDEO WALLA sebanyak 100 GB .
  • Call unlimited / panggilan tanpa had ke semua rangkaian dalam negara . 
  • Unlimited SMS
  • Whatsapp dan Wechat percuma tanpa had 
  • Free Unlimited Yonder Music
  • Video Call /MMS 20sen kesemua rangkaian 


NOTA PENTING :
* VIDEO WALLA :  YouTube, Netflix, iflix, Tonton, Astro Go, dimsum, HeroTalkies, MOX Digital, Metro TV and Daily Motion, the Video Wall supports all these 
( Unlimited Calls to all networks apply to domestic usage. This excludes video calls, calls to toll-free numbers or numbers with special charges e.g. 1-300/1-800/600, 121, TM100, 1MOCC, IDD calls to Singapore & IDD/border calls to Brunei. ) 

Celcom First Gold 


Kelebihan untuk pelan internet celcom First GOLD 80 ini ialah :
  • Bayaran bulanan RM80 ( belum termasuk gst)
  • Data Internet sebanyak 20 GB ( 10GB Weekday internet +10 GB Weekend Internet ) 
  • Call unlimited / panggilan tanpa had ke semua rangkaian dalam negara .
  • Whatsapp dan Wechat percuma tanpa had , Maksudnya penggunaan whatsapp dan wechat tak tolak pada internet data 20GB ) 
  • Free Unlimited Yonder Music
  • SMS 20sen kesemua rangkaian 
  • Video Call /MMS 20sen kesemua rangkaian 
  • Boleh aktifkan ANYDAY GB , penggabungan data internet tanpa pecahan hari biasa dan hujung minggu dan korang akan di caj RM10/bulan


Celcom First GOLD PLUS 

Kelebihan untuk pelan internet celcom First GOLD PLUS ini ialah :

  • Bayaran bulanan RM98 ( belum termasuk gst)
  • Data Internet sebanyak 40GB ( 20GB Weekday internet +20 GB Weekend Internet ) 
  • Call unlimited / panggilan tanpa had ke semua rangkaian dalam negara .
  • Whatsapp dan Wechat percuma tanpa had ,
  • Free Unlimited Yonder Music
  • SMS 20sen kesemua rangkaian 
  • Video Call /MMS 20sen kesemua rangkaian 
  • Jika korang kekalkan number dari other telco , korang boleh pilih FIRST GOLD PLUS ANYDAY GB , combine terus dapat 40GB tanpa pecahan dan dapat rebatecaj Anyday rm10 selama setahun
Ya... pasti akan ada yang cakap , masih tak unlimited internet.. sedangkan telco lain sekarang tawarkan pakej unlimited internet dan call . Bagi Lisa la kan , telco terbesar dalam malaysia ni  paling banyak dipilih orang ialah Celcom dan Maxis , sebab tu telco lain tawarkan pakej unlimited untuk tarik pelanggan agar pilih mereka . Bukan nak cakap celcom ni paling bagus, apepun .. baik atau tidak , bagus atau tidak telco tu terhad kepada coverage korang. Pilih la yang sesuai untuk digunakan ditempat korang ye . Unlimited pun kalau tak boleh hotspot tak guna gak , sebab ada yang kerja outstation kena hotspot ke laptop or device lain .

Pesan Lisa .. Bijaklah dalam memilih telco yang sesuai dengan kelajuan di tempat korang.
See uu next info... 

i-Phone jatuh lagi ?


Iphone Jatuh Lagi ?

 Retak seribu... cintaku... bila mengenangkan..segalanya .. Ehh ternyanyi la pulak . Hurm.. sebak ada ,sedih pun ada.. tak sampai sebulan oih pakai Handphone ni . Tapi apa dah jadi ? macam biasalah.. pecah oih . Kalau korang ingat lagi , Lisa pernah tulis gak .. Iphone masuk dalam Jamban , phew. Haritu terhentak meja je pun.. kena screen tu pastu pecah. Then tadii.. tadi... pecah lagi . Ni lah sebabnya Mr Hati Batu tak nak dah belikan aku screen protector yang full cover . Sebab memang dah tau konfem tak bertahan lama mesti dah pecah lagi . Kali ke lima puluh sembilan kot beli screen protector. Phewww... 

Pilih Screen Protector glass full cover untuk selamat !

Mr hati batu memang dah bagi extra screen protector haritu , tapi yang tak full cover siap casing spigen ohh. . Hurm.. aku dah tahu mesti akan jatuh HP tu , jadi aku minta dia belikan full cover . Dia taknak..pastu membebel la pot pet pot pet.. pakai cover spigen jatuh tak jadi apa la. Haih.. Phone ni bukan jatuh dari bermeter2.. nk letak atas meja pastu jatuh kat atas meja tu je pun boleh crash . Beli mahal oih screen protector tu , tapi tu la sama je crash juga. Sebab si-Dia taknak belikan , aku beli la sendiri .

Malas sebenarnya bukan takde duit hahaha. So Lisa lebih rasa selamat pakai screen protector glass yang full cover sebab nanti jatuh tak kena LCD screen iphone tu. Nangis kang.... huhu... Terbayangkan boss pakai iphone tempoh hari , lepas tu pakai screen protector yang tak full cover , then jatuh. Ya... screen tu pecah oih... sampai sekarang tak elok lagi !


Macam mana boleh jatuh ? sebab tadi pergi tandas .. then time cangkung nak buka paip air tu tiba-tiba Hp jatuh . sedih bebbbb ! kalau cakap dengan mr Hati batu mesti kena bebel huhuhuhu


Kena beli screen protector baru la ni , agak sakit dan sedih juga la tengok HP cacat ni . Huhuhu 

Enchanteur Stunning - Variasi wangian terbaru Enchanteur

Enchanteur Stuning - Variasi wangian terbaru Enchanteur .

Cak sarancak ! Minggu lepas kan..tiba-tiba dapat Surprise box berwarna merah jambu . Senyum kambing pun ada juga.. hihiihi happy dan terkejut la dapat hadiah .. time birthday pun takde orang bagi surprise macam ni . Meh kita buka sama-sama isi dalam box tu . Kotak comel merah jambu dilengkapi dengan cermin dan bunga-bunga weih ,..feell romantic pulak.  dalam kotak tu  ada set Enchanteur yang terbaru , Enchanteur Eau De Toilette ,rangkaian stunning .  Wahhh... terujaa sangat nak cuba ! 

Rangkaian Eau de Toilette Enchanteur - Serlahkan Aroma Keanggunan Mempesona 

 “Penampilan tidak akan sempurna tanpa wangian”… Author C.Joybell C
Tak perlu disangkal lagi , wangian seorang wanita ni daya tarikannya  sama seperti tertariknya seekor lebah kepada pati nektar  , Bau je wangi mesti akan tercari-cari kan dari mana datang wangi itu. . Kajian menunjukkan wanita yang memakai haruman dilihat lebih sensual dan menarik. Justeru itu, wanita telah mengetahui dengan tepat sejak berabad lalu, bahawa minyak wangi merupakan aksesori yang tidak menonjol, tetapi mampu untuk menyerlahkan si pemakai dan mencipta aura yang tiada tandingan. Feeling gorgeous gituu... 


ENCHANTEUR jenama wangian terkemuka dengan haruman yang diinspirasikan dari Perancis, telah melancarkan semula rangkaian Eau de Toilette dan penjagaan peribadi. Bersempena pelancaran ini, satu haruman baharu yang sangat menarik telah diperkenalkan iaitu, Stunning! Wangian mempesona ini merupakan gabungan Turkish Rose dan Magnolia, telah dipertingkatkan dengan kemanisan dari Blackcurrant Bud dan Raspberry serta dicampur juga dengan  kelembutan Sandalwood. Pemakai Stunning akan tertawan dengan aroma sensual yang dipakainya sendiri, menjadikan dia wanita yang istimewa, seterusnya menyerlahkan penampilan dan personalitinya.


Selain Eau de Toilette , variasi Stunning juga hadir bersama produk pelengkap melalui rangkaian penjagaan peribadi termasuk losyen, deodoran, dan bedak talkum yang membuatkan kulit lebih lembut menawan sehalus satin dan berharum wangian segar sepanjang hari.


ENCHANTEUR telah membaharui bentuk botol rangkaian EDT. Botol EDT ini berkonsepkan bentuk tubuh seorang wanita memakai gaun berlipat dengan potongan duyung; manakala variasi warna pada botol adalah berdasarkan wangian flora di dalamnya. Keanggunan botol ini dimahkotakan dengan penutup berbentuk bunga mawar mekar yang menjadi simbolik percintaan yang romantis dan pati bunga yang menjadi esen pelengkap di dalam botol wangian tersebut. Pembungkusan indah ini amat mudah dipegang dan boleh dijadikan hiasan di atas meja rias.

Cantikkan botol perfume ini , Minyak wangi Enchanteur yang sebelum ni pun dah nak abess... datang pula yang baru..wahh memang rezeki gitu .

ENCHANTEUR Eau De Toilette boleh didapati pada harga runcit RM28.20 (termasuk 6% GST) bagi setiap botol 50ml.


Deodoran Enchanteur pula hadir dalam pelbagai bentuk/ format- stik, bebola dan juga semburan yang berharga dari RM4.90 sehingga RM8.40 



Bedak Enchanteur berharga dari RM4.40 hingga RM11.80. 


Losyen Enchanteur juga boleh didapati dalam pelbagai saiz yang berharga dari RM5.40 hingga RM17.60.


Pelbagai produk wangian serta produk penjagaan diri Enchanteur boleh didapati di semua rangkaian pasar raya, pasar raya besar dan farmasi. Untuk maklumat lanjut mengenai ENCHANTEUR, sila log masuk ke www.enchanteur.com.my atau lawati laman Facebook ENCHANTEUR di www.facebook.com/EnchanteurMY



Serbu laju laju weihh.... best-best... korang try la. 




CUSTOM MUG GAMBAR SENDIRI di PRINTCIOUS


CUSTOM MUG GAMBAR SENDIRI di PRINTCIOUS


Hye korang ! Ingat lagi tak Lisa ada tulis tentang DIY hadiah hari jadi yang istimewa.. Agaknya apa special gift yang Lisa tempah dari Printcious eh ? Lisa buat DIY MUG comel dengan gambar dan ayat sendiri . Yayy.. MUG dah sampai dah pun dengan selamat ketangan Lisa. Teruja weihh.. hahaa.. nak tau juga cantik tak MUG tu , ikut seperti yang kita dah design tak ? , kualiti pula ok tak ..?. banyak tanda soal sebelum buka sendiri bungkusan dari Printcious tu .  Just untuk ingatkan semula.. Printcious ni korang boleh berikan hadiah untuk yang tersayang dengan DIY ikut suka pilihan sendiri. Meh Baca di : PRINTCIOUS ,Hadiah Istimewa untuk Insan Tersayang !



Debar-debar rasa nak buka.. Ceh..!  clishe sungguh hahaa... Lisa keluarkan MUG tu dan rasa happy semacam , automatik bibir pun senyum sensorang . Nasib baik tak da orang tengok.. malu lah orang nampak kita sengeh macam kambing . Comel dan cantik weih MUG ni . Tak sangka cepat betul penghantaran hadiah ini. 30/07 tempah ... 2 HB Ogos dah sampai ke tangan . Ingatkan dua minggu sampai sebulan gitu . Tak sampai seminggu dah sampai ke tangan ... Pheww...

RATE REVIEW PRINTCIOUS oleh  LISA :

  • Masa Penghantaran : 5/5 , Lisa memang puas hati dengan delivery time dari Printcious ini , cepat dari yang dibayangkan sebelum ini. Senang hati barang cepat sampai ke tangan . 
  • Kualiti barang : 5/5  , Mug ini boleh tahan tebal dan boleh letak air panas , kualiti good , tebal dan tak cepat pecah ( kecuali korang baling lerr ) 
  • Design : 5/5 , Untuk design yang ada pada mug pula memang sama dengan apa yang Lisa design tempoh hari . Bukan print dan lekat tau , tapi memang ada dalam mug tu . Sebiji.. tu yang Lisa bagi 5 bintang .
  • Kemudahan custom Hadiah : 4.5/5   , Untuk custom hadiah ini senang je , ada guide dari awal sampai akhir , jadi korang tak perlu risau OK ? tinggal klik klik je.. 
  • Service : 5/5 , lepas buat tempahan , korang akan dapat order number , buat bayaran dan mereka akan bagi tracking number pula . Service laju dan terbaikkk.

MUG GAMBAR SENDIRI dari PRINTCIOUS



Selain dari gambar , korang juga boleh letak tulisan sesuai yang diinginkan . MUG ini pula Lisa tulis
Beauty is power ; a smile is its sworld. -ciksepet.com


Ayat tu ada makna sendiri untuk Lisa . MUG ini sengaja Lisa tempah untuk pembakar semangat ( cewah ayat ) minum air 3Liter sehari . Dengan MUG comel macam ni insyaallah akan buat Lisa jadi rajin dan mula hidup sihat . Ye.. memang selama ni minum air banyak , tapi tak sampai 3liter, biasanya 1.5liter je . Bukan hanya mug sahaja , hadiah yang boleh ditempah di printcious , Baju , Keychain , Cushion dan banyak lagi la ... Menarik bukan ? 





Cara Custom dan Beli Hadiah Di Printcious .

Seperti yang Lisa bagitau awal tadi , cara untuk tempah dan beli hadiah di Printcious ni sangat senang je . Untuk create akaun , korang boleh login menggunakan facebook atau isi la detail pada kotak yang disediakan . Lisa pilih untuk sync dengan akaun Facebook ..senang sikit heheheh..




Buka laman printcious.com/my Create Akaun Printcious , Login melalui Facebook. Lepas tu pilih la hadiah yang nak custom atau DIY tu . Ada banyak jenis woo... rambang mata nengoknya . 





Check-out , Jika korang masih nak sambung tempah hadiah yang lain , boleh je tekan continue shopping . Di sebelah kanan pulak akan tunjukkan berapa harga yang perlu kalian bayar . Untuk setiap pembelian diatas rm70.00 , korang akan dapat free kos penghantaran sebanyak RM10.00 . Single order je tau .. maksudnya sekali order tu .. bukan hari ni beli lain checkout dan  esok beli lain kemudian check-out. Tu dah kira 2kali order .. 



Isi detail yang distarkan tanda merah  ( * ) , wajib diisi tau . Lisa menggunakan kod bauchar ,tu yang ditolak dari dalam tu . Tinggal bayar baki je , rm6.80 




Proses pembayaran . 







Email kod tempahan dan selepas buat pembayaran , Printcious akan hantar email tracking number . Senang je bukan ? 







Dari pengalaman Lisa tempah custom hadiah MUG guna gambar sendiri ni , Jujur Lisa cakap la... memang puas hati sangat ! Lepas ni nak tempah cushion pula untuk little boy dan anak-anak buah . Untuk buah hati pula nak tempah apa ehh... nanti la Lisa fikirkan hihihi. 


Jom guna khidmat Printcious untuk dapatkan hadiah terbaik buat yang tersayang. Ingat hadiah ingat Printcious.

We promise 100% satisfaction. If you don't absolutely love it, we'll take it back! - Printcious

Untuk maklumat lanjut mengenai Printcious, Korang boleh baca dibawah ini

Website : https://www.printcious.com/my
Facebook : https://www.facebook.com/printcious
Instagram : https://www.instagram.com/printcious/
Twitter : http://twitter.com/printcious
Hp : 0193232502

Alamat : 
No. 30, Ground Floor, Jalan Tiara 4,Bandar Baru Klang, 41150 Klang,
Selangor Darul Ehsan, Malaysia.

Jelajah Bas Drama Sangat Di Kluang Mall

Jelajah Bas Drama Sangat di Kluang Mall 

Hi ! korang yang selalu tengok drama-drama di TV3 dan TV9 mesti tahu dengan hastag #DRAMASANGAT . Nah.. kali ini Jelajah Bas Drama Sangat 2017 untuk tahun ketiga ini bergerak ke JOHOR , Melaka dan Negeri Sembilan . Dan semalam 11 Ogos 2017 , DSBT datang Kluang Mall ! yay.. kali kedua Lisa tengok depan-depan artis kesayangan Lisa . Aahaha.. ok teruja ! 

Drama Sangat 2017 Zon Selatan 

Siri Jelajah Bas Drama Sangat (DSBT) tahun 2017 kembali lagi dengan wajah baru . Destinasi zon selatan untuk lokasi keduanya ialah Johor , Melaka dan Negeri Sembilan . Antara artis yang hadir seperti : 



Pelbagai aktiviti menarik yang diadakan dalam DSBT ni , bermain permainan-permainan yang beraneka macam ,sesi autgrafi dan bergambar. Sapa yang bertuah dapat peluang join game dengan para artis ni mesti teruja kan.. Semua artis DSBT dan peminat pun sporting aih . Happening dan boleh tahan ramai juga yang datang ke event ini .


Meh tengok gambar dibawah ini :

Aktiviti ramah mesra artis DSBT dengan peminat 






Anas Ridzuan ( Seramedi : Jangan Ikut Aku ) 

Reen Rahim ( Iris ; Tauke Jamu )






Raysha Rizrose ( Hani : Pinggan Tak retak , Nasi Tak Dingin ) 





Mira Filzah
Idris khan







Video :




Amboih.. gelak sakan akak tu kan . Nampak tak betapa happening nya kan.. 


Untuk lebih video dan gambar korang pi singgah kat Instagram Lisa di  @Mawar_biru89  atau facebook LIVE : Lisa Nurulain Jangan lupa follow juga .. hehehee ... 


Sesi Autografi dan Bergambar 







Terlepas peluang untuk pergi Jelajah Bas Drama Sangat DSBT ZON SELATAN  ? Jangan risau ..korang boleh saksikan setiap aktiviti barisan artis ini di laman sosial facebook    @TV3Malaysia dan @TV9Malaysia untuk Instagram pula di @TV3malaysia , @TV9Malaysia dan @dramasangat . Meriahkan jelajah Bas Drama Sangat dengan hastag #DramaSangat dilaman sosial korang kayh !  Untuk saksikan program-program menarik TV3 dan Tv9 korang boleh guna portal video tonton di , www.tonton.com.my

See u next year ! 

Psstt .. Masih sempat lagi untuk korang saksikan LIVE Jelajah Bas Drama Sangat di Destinasi hari ini berlokasi di Mydin MITC , Melaka pukul 12 petang.. dan NSK TRADE CITY , Seremban pukul 4.30 petang nanti .
  • @TV3Malaysia
  • @TV9Malaysia 
  • @Dramasangat 







© all rights reserved
made with by templateszoo