Ad

CUSTOM MUG GAMBAR SENDIRI di PRINTCIOUS

CUSTOM MUG GAMBAR SENDIRI di PRINTCIOUS

CUSTOM MUG GAMBAR SENDIRI di PRINTCIOUS


Hye korang ! Ingat lagi tak Lisa ada tulis tentang DIY hadiah hari jadi yang istimewa.. Agaknya apa special gift yang Lisa tempah dari Printcious eh ? Lisa buat DIY MUG comel dengan gambar dan ayat sendiri . Yayy.. MUG dah sampai dah pun dengan selamat ketangan Lisa. Teruja weihh.. hahaa.. nak tau juga cantik tak MUG tu , ikut seperti yang kita dah design tak ? , kualiti pula ok tak ..?. banyak tanda soal sebelum buka sendiri bungkusan dari Printcious tu .  Just untuk ingatkan semula.. Printcious ni korang boleh berikan hadiah untuk yang tersayang dengan DIY ikut suka pilihan sendiri. Meh Baca di : PRINTCIOUS ,Hadiah Istimewa untuk Insan Tersayang !



Debar-debar rasa nak buka.. Ceh..!  clishe sungguh hahaa... Lisa keluarkan MUG tu dan rasa happy semacam , automatik bibir pun senyum sensorang . Nasib baik tak da orang tengok.. malu lah orang nampak kita sengeh macam kambing . Comel dan cantik weih MUG ni . Tak sangka cepat betul penghantaran hadiah ini. 30/07 tempah ... 2 HB Ogos dah sampai ke tangan . Ingatkan dua minggu sampai sebulan gitu . Tak sampai seminggu dah sampai ke tangan ... Pheww...

RATE REVIEW PRINTCIOUS oleh  LISA :

  • Masa Penghantaran : 5/5 , Lisa memang puas hati dengan delivery time dari Printcious ini , cepat dari yang dibayangkan sebelum ini. Senang hati barang cepat sampai ke tangan . 
  • Kualiti barang : 5/5  , Mug ini boleh tahan tebal dan boleh letak air panas , kualiti good , tebal dan tak cepat pecah ( kecuali korang baling lerr ) 
  • Design : 5/5 , Untuk design yang ada pada mug pula memang sama dengan apa yang Lisa design tempoh hari . Bukan print dan lekat tau , tapi memang ada dalam mug tu . Sebiji.. tu yang Lisa bagi 5 bintang .
  • Kemudahan custom Hadiah : 4.5/5   , Untuk custom hadiah ini senang je , ada guide dari awal sampai akhir , jadi korang tak perlu risau OK ? tinggal klik klik je.. 
  • Service : 5/5 , lepas buat tempahan , korang akan dapat order number , buat bayaran dan mereka akan bagi tracking number pula . Service laju dan terbaikkk.

MUG GAMBAR SENDIRI dari PRINTCIOUS



Selain dari gambar , korang juga boleh letak tulisan sesuai yang diinginkan . MUG ini pula Lisa tulis
Beauty is power ; a smile is its sworld. -ciksepet.com


Ayat tu ada makna sendiri untuk Lisa . MUG ini sengaja Lisa tempah untuk pembakar semangat ( cewah ayat ) minum air 3Liter sehari . Dengan MUG comel macam ni insyaallah akan buat Lisa jadi rajin dan mula hidup sihat . Ye.. memang selama ni minum air banyak , tapi tak sampai 3liter, biasanya 1.5liter je . Bukan hanya mug sahaja , hadiah yang boleh ditempah di printcious , Baju , Keychain , Cushion dan banyak lagi la ... Menarik bukan ? 





Cara Custom dan Beli Hadiah Di Printcious .

Seperti yang Lisa bagitau awal tadi , cara untuk tempah dan beli hadiah di Printcious ni sangat senang je . Untuk create akaun , korang boleh login menggunakan facebook atau isi la detail pada kotak yang disediakan . Lisa pilih untuk sync dengan akaun Facebook ..senang sikit heheheh..




Buka laman printcious.com/my Create Akaun Printcious , Login melalui Facebook. Lepas tu pilih la hadiah yang nak custom atau DIY tu . Ada banyak jenis woo... rambang mata nengoknya . 





Check-out , Jika korang masih nak sambung tempah hadiah yang lain , boleh je tekan continue shopping . Di sebelah kanan pulak akan tunjukkan berapa harga yang perlu kalian bayar . Untuk setiap pembelian diatas rm70.00 , korang akan dapat free kos penghantaran sebanyak RM10.00 . Single order je tau .. maksudnya sekali order tu .. bukan hari ni beli lain checkout dan  esok beli lain kemudian check-out. Tu dah kira 2kali order .. 



Isi detail yang distarkan tanda merah  ( * ) , wajib diisi tau . Lisa menggunakan kod bauchar ,tu yang ditolak dari dalam tu . Tinggal bayar baki je , rm6.80 




Proses pembayaran . 







Email kod tempahan dan selepas buat pembayaran , Printcious akan hantar email tracking number . Senang je bukan ? 







Dari pengalaman Lisa tempah custom hadiah MUG guna gambar sendiri ni , Jujur Lisa cakap la... memang puas hati sangat ! Lepas ni nak tempah cushion pula untuk little boy dan anak-anak buah . Untuk buah hati pula nak tempah apa ehh... nanti la Lisa fikirkan hihihi. 


Jom guna khidmat Printcious untuk dapatkan hadiah terbaik buat yang tersayang. Ingat hadiah ingat Printcious.

We promise 100% satisfaction. If you don't absolutely love it, we'll take it back! - Printcious

Untuk maklumat lanjut mengenai Printcious, Korang boleh baca dibawah ini

Website : https://www.printcious.com/my
Facebook : https://www.facebook.com/printcious
Instagram : https://www.instagram.com/printcious/
Twitter : http://twitter.com/printcious
Hp : 0193232502

Alamat : 
No. 30, Ground Floor, Jalan Tiara 4,Bandar Baru Klang, 41150 Klang,
Selangor Darul Ehsan, Malaysia.

6
( Hide )
  1. Comellah mug tu. Menarik ni, boleh cuba buat untuk diri sendiri dan hadiah pada yang tersayang.

    ReplyDelete
  2. alooo, org comel..letak gambar kat mug pun, tetap comel..haha

    ReplyDelete
  3. Wow menarik mug dia..comel hee

    ReplyDelete
  4. Menarik.. Boleh la buat custom made mug dengan gambar sendiri.. baru semangat mulakan hari dengan minum dari mug macam ni <3

    ReplyDelete
  5. apa perasaan tgk gambar sendiri setiap kali nak minum pakai mug tu ? hehehehh

    ReplyDelete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo