Ad

REVIEW InnerShine Prune Essence - BRAND'S | Kecantikan Dari Dalam

REVIEW InnerShine Prune Essence - BRAND'S | Kecantikan Dari Dalam

REVIEW BRAND'S InnerShine Prune Essence Kecantikan Dari Dalam

Assalamulaikum ,  Korang pernah dengar jenama BRAND'S ? mesti dah tak asing lagi ditelinga bukan .  Sebenarnya dah lama Lisa aim InnerShine Prune Essence with Vitamin E dari Brands , dan hari tu update status di Facebook tanya BRAND'S InnerShine Purn Essenceni ok tak,  yang katanya boleh membantu Kecantikan dari dalam  ? wahh dapat sambutan semua feedback positif dari apa yang dah mereka review Jadi semakin tak sabar nak mencuba.. jadi aku try la 2 kotak , dalam satu kotak tu ada 12 botol .

Kejap je barang tu dah sampai , tunggu apalagi .. terus la Lisa cuba . Memula takut juga taklalu , sebab tengok warna dia yang pekat tu ha..Lisa ni pula jenis susah minum minuman cecair yang pekat macam sirup . Then Lisa cuba juga masuk dalam mulut , wahh.. rasa manis gitu ... walaupun manis tapi tak muak dan tak sakit gigi  ( sebab gigi Lisa sedang sakit ngilu )  . Ngam.. Lisa boleh minum rutin setiap hari . Haha.. nasib tak jadi membazir weih .


Khasiat dan Kelebihan InnerShine Prune Essence with Vitamin E

Cantik dari dalam siapa yang taknak kan ? Lebih lagi Lisa ni seorang blogger yang bernichekan " BEAUY " . Dalam 12 hari boleh nampak kesan cantik , dan aura dari dalam tu rasa berseri-seri juga. Kira lawa la.. ni kawan-kawan aku yang cakap tau sebab mereka dah bertahun minum InnerShine Brands . Ala-ala Siti Zaleha tu ... cantik walaupun makeup nipis-nipis je . Kelebihan InnerSHine Prune Essence Vitamin E nibermanfaat untuk tubuh badan , kecantikan dan seri wajah dari dalam . Raya nanti Lisa semakin gojes lah ni .. hik hik .


Formulasi baru dari BRAND'S InnerShine Pati Prun dirumus khas dengan vitamin E yang bantu melindungi sel kulit daripada kerosakan radikal bebas.  Dibuat dari Prun California , BRAND'S InnerShine Pati Prun juga kaya dengan serat dan mengandungi Maltodeksrtin rintang , sejenis serat larut yang membantu dalam proses pencernaan . Oh patutlah kawan Lisa bagitau yang minum ni perut jadi lawas, tapi memang lawas pun selepas minum ni hahaa. Okla kan buang kotoran dalam perut .

Cara pemakanan :
Boleh minum BRAND'S InnerShine Pati Prun Essence terus dari pada botol , sama ada suhu bilik atau disejukkan. Kalau Lisa lebih suka letak dalam peti sejuk , sedapp gitu . Untuk kesan optimum , goncang sebelum makan , Minum serta merta selepas dibuka .
Minum sehari satu botol malam hari sebelum tidur . 



Kandungan BRAND'S InnerShine Pati Prun Vitamin E


  • Pati Prun 
  • Maltodekstrin RIntang
  • Fluktosa 
  • Pati lobak merah 
  • Vitamin E 




Halal tak BRAND'S InnerShine Pati Purn ? 


Soalan wajib sebelum konsumsi apa-apa pun , status halal produk itu . Korang bolh tengok di belakang kotak tu ,  BRAND'S InnerShine Pati Purn ini ada halal Thailand . Hahaha dulu Lisa pun tak berani nak cuba lagi sebab tak tahu ada status halal ke tidak ... sekarang dah boleh teguk tanpa rasa was-was. 

Oh ya.. Harga untuk sekotak InnerShine Prune Essence - BRAND'S   berisi 12x42ml ni = RM58.00 .



Review Lisa :

Selama 12 hari Lisa rutin minum BRAND'S InnerShine Prune Essence ni memang ketara khasiatnya . Lisa lately ni tidur memang 3-4 jam sahaja dalam satu hari , tapi kulit masih elok dan juga tak da kesan muka pucat lesu macam kebiasaannya . Ye.. Biasa lau tak cukup tidur ni badan rasa lembik , mengantuk dan muka pun naik jerawat,,, TAPI... Lisa still masih kekal cergas dan muka pun berseri je . NO.. bukan ayat promote sebab Lisa dah cuba sendiri .



Hahaha.. lebih-lebih sekarang tengah buat job UPLIVE yang kena ada tubuh yang fit dan seri muka yang sedap mata memandang la. Tak kan nak tidur pun nak pakai makeup ye dak sebab nak buat LIVE tu ..

Rasa nak konsisten guna berterusan la lepas ni.. THANKS Korang yang dah bagi feedback positif.. kalau tak sampai kesudah Lisa tak cuba  .

Nak tahu lebih detail korang boleh tengok je di detail bawah ini :-


Facebook : BRAND'S SMART LIVING 



11
( Hide )
  1. Innershine memnag bgus..kalau konsisten cantik kulit muka, tapi tu la mahal..huhu..manis memang manis..bolehla teguk satu botol gitu..dulu pernah ambik

    ReplyDelete
  2. berseri-seri lah nanti kawen opss

    ReplyDelete
  3. Sesuai utk peringkat umur bape eh

    ReplyDelete
  4. Ibu menyusu badan blh minum ke x

    ReplyDelete
  5. Siti zaleha tu sapa? Mcm nama saya plak... 😊

    ReplyDelete
  6. Ibu pregncy leh minum ke lelaki boleh minum ke

    ReplyDelete
  7. saya pun minum walaupun sy lelaki... betul baik pati prun ni...

    ReplyDelete
  8. saya baru amalkan mmg rasa best,kulit pon makin okay,,buat rasa kenyang jugak...

    ReplyDelete
  9. Baru 2bln minum, memang bagus

    ReplyDelete
  10. Cara minum innershine ni mcmna ya. Trus Minum bagi habis 1 botol tu ka

    ReplyDelete
  11. Kalau mnum awal pagi boleh kan? Sbb mlm consume supplement lain.

    ReplyDelete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo