Ad

Kopi Badang Cafe Kopi Tulen 100%

Khasiat dan Harga Kopi Badang Cafe

Kopi Badang Cafe Kopi Tulen 100%

Hai .. selamat hari minggu ! Musim hujan sekarang ni ..minum kopi dan makan ubi rebus panas-panas... perghh nikmat tak terkata. Selain teh , Lisa pun jenis penggemar kopi , turun dari mak la agaknya ! Banyak nama nama kopi yang dah dikeluarkan di Malaysia ni , bahkan ada yang import dari negara lain . Ehem.. penggemar kopi mesti la tahu hehehe... Lisa ternampak kawan-kawan minum kopi badang,  dengar cerita dibuat dari 100% kopi tulen. Rasa nak try juga la... agak-agak lepas minum nanti jadi badang ke ? Khasiat dan Harga kopi badang ini pun Lisa ada tulis dibawah . hehe


Kopi Badang Cafe 

Lain dari yang lain , kopi badang cafe adalah kopi 3 in 1 yang tidak mengandungi perasa tiruan , tiada kandungan pengawet , dan 100 % diperbuat dair kopi tulen . Wah.. TIADA PERISA tiruan ! hohooho.. Kandungan kopi utama dalam Kopi Badang ini ialah kopi robusta dari Columbia dan sesuai dengan cita rasa Asia. Jangan risau , Lisa dah try minum , tiada apa kesan sampingan pun seperti sakit kepala atau jantung berdegup lajuuu... ala-ala lari marathon tu . 



Khasiat Kopi Badang


Sebelum Lisa terlupa , kilang pengeluar KOPI BADANG CAFE ini berada di Johor Bahru , dan dikeluarkan oleh AL-Mubarak Health SDN. BHD. Disahkan HALAL oleh JAKIM , so korang tak perlu la was-was minum kopi ini okayh !! 

1. Tidak ada kesan sampingan

Berbanding kopi segera yang lain kopi Badang Cafe tidak memberikan sebarang kesan sampingan kepada peminumnya. Rasa tidak selesa seperti sakit kepala, mual, tidak sedap badan, gigi kuning, sakit perut, sakit buah pinggang, sembelit, dan lain-lain kesan akibat minum kopi campuran lain tidak dirasai dengan kopi kopi ini.


2. Menghilangkan rasa letih dan lesu

Ini penting untuk yang berkerja menggunakan penumpuan minda seperti pelajar dan ilmuan. Kecerdasan minda dan tubuh badan selepas meminum kopi ini dapat membantu pelajar memahami serta menghafal pembelajaran dengan baik. Untuk yang sedang menyiapkan tugasan seperti “assignment”, kopi ini sangat sesuai untuk menemani mereka.

3. Sesuai untuk orang yang ingin memulakan perjalanan.

Perjalanan baik jauh maupun dekat memerlukan tubuh badan yang segar. Pekena kopi Bdanag ini sebelum memulakan perjalanan pasti membuatkan badan terasa segar tanpa rasa mengantuk, letih, lesu dan lapar di sepanjang perjalanan.


Yes biasanya kalau Lisa minum kopi 3 in 1 yang lain , Lisa akan cirit birit , pening kepala atau fegupan jantung laju . Tapi minum kopi ini , elok pula perut tak meragam . Perut Lisa memang sensitif , jadi kandungan dalam kopi Badang ni , lisa dah minum dan ianya selamat tak buat sakit perut  . 




Amboih kemain eksaited nooohhh !  dapat jugak merasa kopi badang ni 


HARGA KOPI BADANG CAFE 

Dalam satu kotak Kopi Badang ni ada 24 paket . Cara penyajian nak bancuh panas boleh , nak bancuh letak ais pun boleh , ikut suka korang ar.. Untuk harga Kopi Badang Cafe ,  korang boleh terus tanya sendiri dekat kak Nani atau mesra di panggil Mama Kembar 3  ,  Detail dibawah ini : 



Instagram: MamaKembarTiga 

Whatsapp: +60133935052

Jangan segan-segan tanya , mana tahu tengah ada Promo ke kan.. Baca juga testimoni kopi badang cafe ( klik untuk baca




Apapun, pengambilan minuman 3 in 1, ataupun krimer bukan tenusu perlulah diambil secara bersederhana, demi menjaga kesihatan kita
13
( Hide )
  1. Lisa bnjer kopi bdang😁😁😁

    ReplyDelete
    Replies
    1. belanja tu tak la.. tapi kena datang sini. nti lisa bancuh kan sekali

      Delete
  2. Wowww, boleh jadi perkasa macam badang nih.heee

    ReplyDelete
  3. Thank u Lisa, Kopi Badang memang terbaik 😊

    ReplyDelete
  4. nampak macam sedap jer kopi tu lisa... nak rasa 1 sachet..hihi

    ReplyDelete
  5. ooo ni kaki kopi juger yer..... kemain posing ngan kopi mcm peluk patung jer lisa..

    ReplyDelete
  6. wahh jadi badang la adik sepet kita nih

    ReplyDelete
  7. tak adalah cepat lesu kalau minum kopi badang..

    ReplyDelete
  8. lepas minum jadi kuat macam badang tak?

    ReplyDelete
  9. Kalau minum kopi badang nih jd badang tak?

    ReplyDelete
  10. Kopi ni memang sedap..boleh cergas biji mata waktu malam

    ReplyDelete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo