Ad

Hari ke 9 : lelaki yang menarik perhatianku


Dah..dah ..tau lah ensem. Jangan pandang lama-lama .. Nanti suka pulak dengan Boyfie I.. (tutup muka sebelum kena ketuk ) hahaha

5 Lelaki yang menarik perhatian ku :
.
.

1. Ayah
Ayah lah yang mengajariku cara berjalan, berdikari. dan dari kecil lagi ayah lah yang memanjakan saya . Dia akan bagi dan beli apa sahaja yang saya minta .Minta kat emak kadang ada bagi , kadang tak .. sebab ? membazir . Ala..biasalah kan budak-budak. mesti nak ini , nak itu.. dan ayah lah yang memenuhi semua permintaan dan karenah ku . Ayah memang memanjakan saya dari saya kecil lagi, sebab saya pon anak perempuan yang bongsu..Dan kelak ketika saya akan berkahwin , ayahlah yang akan menjadi wali saya .

2. My Third Brother
Kenapa dia ? sebab... dia sama seperti ayah . Memanjakan saya dari kecik. Tunaikan apa sahaja yang saya nak . Dan selalu bagi duit jajan kat saya semasa kecik dulu. hehehehe . Memang satu kepala dengan saya laa

3. Lelaki yang tidak merokok.

Ni kriteria yang wajib kena ada . Kenapa? sebab saya halah dengan asap rokok. Tak suka . Ada ashma ke ? tak lah, sebab kalau terhidu bau asap rokok.. nti mesti akan pening dan sakit kepala .

4. Lelaki yang jujur dan Baik..
Macam mana menilai ? err susah nak cakap. Kalau berkawan ..lama ke lamaan akan tau la dia yang sebenar.

5. Lelaki yang penyayang
Lelaki yang suka kucing biasa dia akan mempunyai sifat yang penyayang , Lelaki penyayang yang bukan jenis kaki pukul. Ni kriteria yang mak pilh . Mak tak suka dengan lelaki yang kaki pukul. tak suka katanya . Dah besarkan anak dara susah-susah pastu kahwin kena pukul.. ehhh Tak sampai ati wooo.. 
Lelaki yang mampu menyayangi keluarga ,,dah lepas dah salah satu syarat. hheeee...

Okayh.. Done entri  task ke 9 : Lelaki yang anda Minati
Cabaran 30 hari
#kelabbloggerbenashaari

3
( Hide )
  1. as salam tuan tanah..
    tahniah anda ada blog yg banyak info..

    jemput blogworking
    www.yatiadam.com

    ReplyDelete
  2. no 1 dan 2 je tak lulus yang lain smua lulus.. kih kih kihh..

    ReplyDelete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo