Monday, September 1, 2014

cabaran 30hari :Hari 1 ,Gambar terbaru dan 5 fakta

cabaran 30hari :Hari 1 ,Gambar terbaru dan 5 fakta

First time memberanikan diri untuk Menyahut Cabaran 30hari

Hari pertama.. 
Gambar terbaru anda dan 5 fakta tentang diri anda

Haaa atas tu gambar terbaru. Wat muka ala-ala comel dan sememangnya perasan comel.. hehehe. 


5 fakta tentang saya
1. Jenis keras kepala ,taknak kalah.
2.Penyabar..mesti selalu kena buli. 
3. Lebih suka mengalah daripada bergaduh.
4.Kuat merajuk tapi sendiri pujuk. Haha yela tkde orang nak pujuk.
5.Pendiam . Memula kalau tak kenal atau beradaptasi ditempat yang baru memang pendiam. Hurm..tapi lama kelamaan nti dah pandai potpet potpet . 



Ta daaa tu dia cabaran hari pertama.. 
Nantikan cabaran seterusnya

Bye ! Selamat malam ;)

  1. Bila nk jumpa in person erk..baru boleh nilai sebetul2nya

    ReplyDelete
  2. Nak.jumpa.gakkk .. meh nak pujuk alololo

    ReplyDelete
  3. Pot pet pot pet tu, suara korang borak ke??

    ReplyDelete
  4. oooo..pendiam yee, tunggu jumpe kak fiza :p

    ReplyDelete
  5. Kuat majuk tapi sendiri kena pujuk tu macam saya jugak! Solutionnya takleh majuk. Hukhuk xde org nak pujuk. Ntah2 org tu xtau i is majuk

    ReplyDelete
  6. Omey omey omey.. terdode ai.. aauumm.. ekekekekke

    ReplyDelete
  7. Ala tomey2 hehehehhe....tq join

    ReplyDelete
  8. Assalam Lisa, wajah lembut tapi katanya keras kepala...hurmm, jgn terbawa bila berumah tangga nanti.

    ReplyDelete
  9. merajuk dan sendiri pujuk, ha mesti banyak coki2 ni hahahaha. pujuk diri sendiri ehhehe

    ReplyDelete
  10. fakta dia cute je.. macam orang nya.. ^^ apa punn saya kasi *5bintang* *like*

    ReplyDelete
  11. olololo... takde org pujuk ekk... meh akk pujuk meh... hehe

    ReplyDelete
  12. keras kepala?? hahahaa... nasib baik kepala dkna tak keras sanga..terantuk mau benjol hihii

    ReplyDelete
  13. Fuh! Penyabar ye? Nanti jumpa nak test la hehehe :)

    ReplyDelete
  14. kuat merajuk lepas tu pujuk sendiri..kita geng!! hihi...

    ReplyDelete
  15. Kalau tak de orang mujuk, bgtau la orang tu yang kita merajuk ni.. Hehe..

    ReplyDelete
  16. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lepas ni kak lisa merajuk bgtau aten. Aten tlg pujukkan. Hihi

      Delete
  17. omey lisa! taknak kalah yekk .. heheheh ~

    ReplyDelete
  18. Kena lembutkan skit kepala..keras sangat bahaya. Hehe

    ReplyDelete
  19. Jumpa dgn kbba nanti mesti tak jd pendiam dah. hehe

    ReplyDelete

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search