Ad

5 Blog Kegemaran , Hari 13

GilerKentang




Mula-mula berblogging memang sahaja nak menulis dan mencoretkan apa yang terbuku dihati yang lebih kurang macam diari lah , Tapi lebih kepada tips atau untuk pengetahuan . Mungkin cerita yang boleh dimanfaatkan untuk orang lain, dan yang pasti bukan mengenai gossip artis atau politik.
5 Blog Kegemaran yang memotivasi saya diantaranya :

1. www.benashaari.com
Blog santai yang menceritakan pengalaman-pengalaman mengenai kehidupan sehari-hari bersama anaknya . Yang dulu hanya seorang je Qhalif , dan sekarang dah bertambah satu yaitu baby comel Zahra. Kenapa aku suka baca blog ni ? sebab penulisan santai dan tak formal sangat sebab tu mampu masuk kepala otak aku . Founder Ben Ashaari yang telah menubuhkan network #kelabbloggerbenashaari , dan saya salah seorang diantarannya . hehe.. Best woo join kelab tu , tak berbayar dan mereka pon tak kedekut ilmu . Mesti lebih banyak meluangkan masa hanya didunia maya , tapi kami dah macam bersaudara.

Siapa yang tak kenal blog ni ? blog yang banyak ilmu didalam berblogging . diantara activity yang pernah dibuat ialah SBB (sepetang BErsama Blogger) , Kurban , mendirikan madarasah di Negara utara tanah air, dan banyak lagi ..


Bukan blog makanan , tapi dalam blog ini terdapat banyak isu semasa, tips kesehatan, Hiburan ,resipi , dan bermacam-macam lagi. Kalau kalian nak tau apa yang special dalam blog ini , terjah je blog tu . Tak rugi la..
fuh.my |mencetus fenomena. fenomena apakah? singgah di blog tu dan tengok la sendiri. Blog yang penuh informasi  , travel, dan tips-tips yang mungkin kalian boleh cuba .

Haipp..nama blog je tu , kandungan blog tu tak membuat jiwa kita menjadi rosak. Meski pemilik blog tu bermuka ganas.. (sebab selalu kena buli ) tapi dia baik .Hahaha.. di blog ini lah saya selalu curi ilmu setting pasal blog, sitemap , banner semua . Senang nak rujuk blog ni.


Done untuk cabaran 30 hari , hari ke 13 .
Senara diatas ialah senarai Blog-blog yang lisa selalu baca dan singgah walaupon hanya menggunaka web browser di Handphone .


5
( Hide )
  1. Wahhhh terharunya blog tercalon kategori anugerah blog 2014 eh eh.. terover plak hahaha tq dak skola hahaha

    ReplyDelete
  2. hahaha seb bek 5 je kalo xmsti dh jd bloglist dah ..

    ReplyDelete
  3. Yang no 5 tu bukan kuat majuk ke..hahha

    ReplyDelete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo