Friday, September 19, 2014

Siri tv Kegemaran | Hari ke 18

Siri tv Kegemaran | Hari ke 18

Saya dan Tv ? err... semenjak ada smartphone dan kenal dunia internet memang saya kurang tengok TV. Balik kerja , penat. rest .. layari internet sekejap. lepas tu ? tidur. itulah keseharian ku.

Time kanak-kanak memang aku dan TV tak boleh terpisah. Banyak masa aku luangkan di depan TV. Sampai mak geleng kepala kerna  tabiat aku. 

Siri Tv Kegemaran : 

1.Doraemon 
 


Meskipun nampak macam budak-budak tapi doraemon memang mampu memikat hati saya. Dari kecil sampai sekarang memang suka tengok seri tv yang satu ini 

2.Detective Conan 
 

Conan yang ensem dan cerdik dalam menyelesaikan misteri pembunuhan. 


Dua itu je la kot, sekarang ni memang tak tengok TV .
Sebab semua info boleh didapati di youtube atau internet .
Itu yang membuatkan kurang tengok TV
  1. Conan pcl pon suka tegok..best sbb bole buat kita berfikir sama.

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Barbi tk suka sgt. Sbb mcm ggirls sggt.hehe

      Delete

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search