Ad

Tart Fruit / Tart Buah Homemade

TART BUAH, TART FRUIT , TART COKLAT, TART NANAS, JENIS TART.
Tart Fruit / Tart Buah Homemade | Ada berbagai jenis kuih yang menjadi kegemaran dan disukai oleh berbagai peringkat usia. Salah satunya Tart . Dari tart coklat, tart nenas , tart buah dan banyak lagi jenis tart yang dibuat menurut citarasa sendiri. Tapi Lisa tak suka makan tart nanas, tak tahu kenapa.Nenas boleh je makan , , Tart nanas masuk dalam senarai makanan yang Lisa tak makan. Hehehe bak kata orang .. tak kena dengan tekak.

Nampak menarik , cantik dan rasanya pun sedap. Tart Buah , tart yang berisi  buah-buahan seperti anggur , Laicy , kiwi ,strawberry dan banyak lagi buah-buahan yang boleh diletakkan pada toping Tart tersebut .Tentunya sesuai dengan selera uall's.

Bermula dari ingin mencoba membuat sendiri sampailah sekarang dah ada yang tempah untuk membeli tart ini. Murah sahaja , rm1 /1pcs. Biasa yang menempah tart buah ini untuk disajikan majlis ulang tahun, buffet atau sekadar ingin mencoba. COD area Kluang sahaja. Sayang nya tak boleh untuk pengeposan, sebab kalau pos nanti pasti dah rosak dan kemek serta tak cantik. Rasa yang lazat dan dijamin halal . Hehe tiada rezeki lah untuk uall's yang nak tempah tapi jauh dari sini .

Untuk tempahan boleh hubungi 019-9009213 
1
( Hide )

both
© all rights reserved
made with by templateszoo