Ad

Malaysia Best Blog 2015

MALAYSIA BEST BLOG 2015 , contest SEO ,ohduit.com
Malaysia Best Blog 2015 | Dari banyak-banyak BLOG, Lisa mempunyai senarai tersendiri untuk pilih blog tersebut berada dalam Malaysia Best Blog 2015. Malaysia Best Blog 2015 contest yang bagus ,selain hadiah yang cukup lumayan  besar dan sebab lain  secara tidak langsung akan menambah rakan ,trafik, dan juga backup URL . 
Dan pemilihan Malaysua Best Blog 2015 ini Ianya berdasarkan pilihan Lisa , bukan sebab undian SMS atau pemilihan random.org hehe. Dan dari pilihan itu , Lisa memilih

Senarai  Malaysia Best Blog 2015 

1. www.tiffinbiru.com


Blog yang berisi tentang resepi makanan dari makanan tempatan sampailah international. Bahan-bahan yang mudah di cari di supermarket dan juga penyampaian cara memasak yang memang senang untuk diikuti oleh semua orang .Blog ini juga mempunyai follower lebih dari 17RIBU pengikut ! . Kategori Blogger Masakan , isa memilih blog tiffinbiru.com sebagai pilihan. Nak masak tapi tak tau masak ? singgahlah kat blog Che Mat Gebu ini.

2. www.benashaari.com 

Parenting blogger yang menggunakan bahasa santai dalam penulisan entri ini mempunyai lebih dari 27 pengikut dalam blog. Walaupun menulis mengenai personal dan juga anak-anak dalam blog , tidak putus-putus orang berkunjung ke blog benashaari. MR MAMA yang menjaga anak dan juga seorang blogger terkenal yang ramai dimintai oleh pengikut ini mempunyai badan tegap dan juga sado. 

3 Denaihati.com
 Siapa yang tak kenal dengan blog DENAIHATI,blog berisi perisian SEO , contest, islam, isu semasa , kisah kehidupan dan banyak lagi. Blog ini juga selalu mengadakan Seminar untuk berbagi tips-tips berblogging .

4. Hasrulhassan.com
Blog ini terkenal dengan niche blogger SEO , untuk kalian yang nak ingin belajar atau sedikit banyak ingin mengetahui mengenai SEO .. Boleh terjah blog ini dan belajar. Blog yang mempunyai banyak tips dan juga cerita mengenai parenting .

5. Fatin Liyana 
http://honeykoyuki.blogspot.com/

Blogger yang juga merupakan seorang Dr ini bermula dari student dan sekarang telah mendapat gelaran seorang dokter . Dan baru-baru ini telah melangsungkan pertunangannya dengan seorang Dr. Anwar Fazal yang masih kerabat Shamsul Yusuf. Selain Blogger yang cantik,  Penulisan yang menarik dan membuat orang mengikuti perkembangan dia dengan singgah di blog fatin liyana.

6. www.ohduit.com
Khairul Hazwan lah  yang juga penganjur di contest SEO MALAYSIA BEST BLOG 2015 . Blog Ohduit.com yang telah wujud semenjak bulan Julai tahun 2009. Jadi sekarang, usia blog ini sudah mencapai 5 tahun 6 bulan. Pada permulaan blog OhDuit.com ini hanya fokus kepada penulisan pengalaman sendiri dalam bisnes online terutamanya eBay & bisnes offline. Nak usha-usha atau belajar bisnes online boleh singgah dan terjah entri dalam blog ini.

7. MIALIANA.COM
Blog kepunyaan akak Mia ini banyak up entri mengenai giveaway. Giveaway yang menawarkan berbagai hadiah. Jadi kaalu kalian rajin nak join giveaway , singgahlah diblog dia ye.

8. MELVISTER.COM
Selalunya kalau Lisa ingin mencari informasi mengenai isu terkini dan rujuk kepada GOOGLE , selalu akan nampak mevister.com pada tempat teratas. Selain itu kenapa Lisa suka dan ingin menyenaraikan dalam Malaysia Best Blog 2015 , sebab setiap hari akan ada isu terkini dan info terbaru dan pastinya orang tengah tercari-cari info tersebut.

9. Azhafizah.com
http://www.azhafizah.com/ | Blog Graphic design dan juga lifestyle ini juga selalu masuk dalam carian google. Kenapa lisa pilih blog ini ? sebab blog ini membuat tempahan design mengenai blog atau watermark , dan hasilnya cukup memuaskan . Selain design yang cantik, dia juga mampu menyelesaikan dalam tempoh yang cepat.

10. kujie2.com
Kisah Hidup Yang Terlalu Indah Untuk Dibiar Tanpa Ertii | Blog yang sempoi dan juga banyak menceritakan mengenai kucing , tips dan juga info .. Hey.. saya suka kucing memangla selalu mencari info yang berkaitan dengan kucing . 

Itulah 10 Blog yang Lisa mampu senaraikan di entri contest SEO ini, walaupun ada banyak entri lagi namun rasanya tak cukup tangan sampai ke esok kalau ingin tulis semuanya . Contest SEO -MALAYSIA BEST BLOG 2015 ini di anjurkan oleh ohduit.com  , dan akan berlangsung dari 15 Januari 2015- 31 MAC 2015 , penyertaan akan ditutup pada 18 Februari 2015. 

Pemenang pertama akan mendapat hadiah sebanyak RM1,500 wang tunai
dan untuk pememang kedua-sepuluh akan mengapat wang sebanyak rm50.00 ,
Hadiah Backlink Percuma untuk setiap penyertaan.



Jom la join sertai contest SEO Malaysia Best Blog 2015 dan anda berpeluang memenangi hadiah utama, wang tunai bernilai ribuan ringgit!! Contest SEO ini dianjurkan oleh Ohduit.com
18
( Hide )
  1. Wah terbaik la Lisa...Good Luck dear .........

    ReplyDelete
  2. Terima kasih dari pcm dan pihak tiffinbiru.com...

    ReplyDelete
  3. terbaik...jom tengok senarai saya,

    http://sallyadan.blogspot.com/2015/01/contest-seo-malaysia-best-blog-2015.html

    ReplyDelete
  4. Good luck my dear.
    Senarai blog tu memang terbaik... dengan kekuatan yang tersendiri. :)

    ReplyDelete
  5. fuhh..

    semuanya tu blog best-best untuk dibaca.

    ReplyDelete
  6. Wow 10 blog yang sangat hebat dan paling best di malaysia :)
    Semoga Berjaya :)

    ReplyDelete
  7. Ruby pun join juga. Saje-saje cuba. Selamat berjaya dari ruby.my. :)

    ReplyDelete
  8. memang hebat !
    Selamat Bersegmen :)
    http://mellyareenza.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Terima kasih Lisa Cik Sepet yang cantik kerana senaraikan blog saya .... ramai dan banyak lagi blog lagi hebat yang boleh ditampilkan dalam Malaysia best blog 2015 ni ... saya ada senaraikan di blog .... :)

    Goodluck Lisa untuk kontest ni.

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  11. Semoga berjaya ye !!

    Ikhlas - Bakul2011

    www.bakul2011.com

    ReplyDelete
  12. blog yg tersenarai smuanya best best!!

    ReplyDelete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo