Ad

Kebersihan Makanan KFC Mengecewakan !

BOIKOT KFC ,Makanan KFC tak Bersih ,KFC,Spaghety Balckpapper Mushroom .
Kebersihan Makanan KFC Mengecewakan ! | Setelah kedai makanan makcik melayu itu menjadi senarai hitam dalam list kedai makan dalam buku Lisa , kini KFC pula yang akan masuk kedalam senarai hitam tersebut. Hurm , tak dinafikan KFC ni dekat je dari tempat kerja Lisa. Menu makanan siap saji dan mengenyangkan ,dengan kesibukan kerja yang menuntut Lisa tak boleh berlama-ama diluar.

Setelah menemukan Lipas, ulat,dawai besi dalam makananku di entri sebelum ini..kali ini aku menemukan sehelai rambut dan juga secebis plastik dalam menu makanan yang Lisa beli dari KFC uall's . Walaupun Lisa jenis tak berapa suka makan ayam ,jadi pilihlah menu lain. Lisa kalau makan memang kena perhati satu-satu makanan itu , belajar dari pengalamanlah katakan takut ada benda atau binatang dalam makanan tu. Menu yang aku beli , Spaghety Blackpapper Mushroom set Lunch dalam menu KFC . Alahai baru makan dua tiga sudu, ternampak pula helaian rambut pendek dan juga plastik dalam spaghety tersebut. Ok lah kalau kedai makan biasa memang still boleh sedikit paham mengenai KECUAIAN ini , tapi ini KFC oii.. yang memang aku ingat kebersihan makanan di tempat ini terjaga dengan baik. Lesen A @ B eh.. tk perasan pulak . " Alaa.. rambut je pun, alaa.. plastik je pun. " mahal menu tapi tak terjaga kebersihannya , HOW ? lagipun Perut Lisa memang sensitif.. kang cirit birit macam mana .


Nak komplain tapi Lisa beli take away , tak tahu boleh komplain ke tidak. Kang dia cakap aku sengaja nak burukkan nama KFC. Jadi biarlah aku malas nak pergi balik ke KFC tu semula. Mungkin rezeki kucing jalanan kot spaghety ini. Tak ape lah, hurm tapi Lisa memang still tak puas hati uall's. Bagaimana boleh cuai ni ha. Lepas ni memang tak makan lah kat KFC tu. Cukuplah beberapa hari ini sahaja Lisa lunch di KFC. Ntah pape ntah . betul-betul mengecewakan kebersihan makanan dari menu KFC tu. 


1
( Hide )
  1. itu belum lagi cek minyak yg depa guna utk goreng2 tu... agak2 dah berapa kali recycle?..haha

    ReplyDelete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo