Ad

Ikan Comel Hiasan Rumah

Ikan comel, ikan hiasan , gambar ikan comel
Ikan Comel Hiasan Rumah | Balik kerja singgah sekejap di kedai ikan ,berdekatan dengan Taman bermain di Public Bank. Beraneka jenis ikan ada, comel-comel dan cantik ! Tergoda Lisa dibuatnya. Rasa nak beli dan bawa pulang semua ikan tu. Ikan Oskar, ikan Kaloi , dan macam-macam ikan lagi. Katak pon ada ! Katak itu untuk makanan ikan besar. Nasib baik la katak-katak kecil tu tak melompat keluar , bukan takut atau geli tapi  kang terpijak kaki. 

Masuk kedai sekejap sahaja,dalam 5 atau 10 minute. Aunti yang kat kedai ikan tu muka macam nak makam orang. Hahaha.. tengah menikmati pemandangan ikan-ikan tetiba dia tengok macam la Lisa nak curik ikan dia. Eeeeee... terus beralih ketempat yang lain join kawan dan anak-anak yang masih sibuk memilih ikan. Lagipun tak tahan bau dalam kedai itu. Ade bau tempat orang cina sembahyang dan juga bau makanan ikan. Tak habis lagi memilih-milih ikan , Lisa terus keluar menunggu dalam kereta. Tak tahan bau yang bercampur-campur. 
.Dan berikut gambar ikan-ikan Comel yang sempat Lisa snap. 





Amacam ,Comel kan ! Lisa beli yang kecik-kecik ni. Seekor rm1. Hahaha. Nak bela .. boleh jadikan teman dalam kesunyian. Hehe.


2
( Hide )

both
© all rights reserved
made with by templateszoo