Ad

Selamat Tahun Baru 2015


Selamat Tahun Baru 2015 | Tahun 2014 telah melabuhkan tirainya dan berganti 2015. Terlalu banyak kenangan dan juga memory terukir di sepanjang 2014 ini. Berbagai ujian telah datang melanda Malaysia dan juga negara negara lain. Dan aku,. mungkin tahun ini telah menutup azam-azam tahun sebelumnya yang tak mampu menjadi kenyataan dan akhirnya aku memilih redho. 

Namun ada juga keinginan Lisa yang dah tercapai; salah satunya; jumpa dengan Founder blogger Kelab blogger ben ashaari , "ABen " bukan Ben Ten ye.. tapi Ben Ashaari. Dan juga dapat berjumpa dengan kawan-kawan blogers lain . Dapat jumpa dan dukung Qhaliff  , anak abang Ben. Blog Lisa pon dah ada peningkatan berbanding dari yang sebelum ini. Mengenai hati? Biarlah rahsia. Hehe... mengenai kerja ? Erm.. rezeki ada dimana-mana kalau kita berusaha. 

Turut berduka cita atas kemalangan dan juga musibah yang banyak berlaku sepanjang tahun ini. Untuk mangsa banjir .. semoga diberikan kekuatan .Semoga tahun depan menjadi tahun yang diberikan kebahagiaan untuk semua orang,termasuk aku. AZAM tak dak ka ?  Dah tak da nak berazam-azam dah. 

Saya mengucapkan selamat Tahun Baru untuk follower dan juga reader yang sudi singgah ke blog saya. Semoga dihadapan Lisa lebih ada peningkatan lagi dalam kehidupan dan dunia blogging . Amin.




1
( Hide )

both
© all rights reserved
made with by templateszoo