Ad

Rahsia Kecantikan Dengan Produk Terbaru Wonder Glow

produk kecantikan terbaik , rahsia kecantikan , produk kecantikan.
 
Rahsia Kecantikan Dengan Produk Terbaru Wonder Glow | Wonder Glow , nama produk yang tidak asing lagi di dunia kecantikan. Produk kecantikan terbaik  Wonder Glow kini telah mengeluarkan produk baru yang pastinya akan menyerikan kecantikan wajah kalian. Rahsia kecantikan yang didambakan oleh setiap wanita diluar sana. Tidak perlu melakukan pembedahan plastik yang menelan kos beribu hingga berpuluh ribu. Jimat kan ?

Wonder Glow juga telah mengeluarkan produk-produk baru untuk menjaga wajah , 
diantaranya : 4 produk baru Wonder Glow untuk penjagaan wajah iaitu

1. Wonder Black Series

i.Wonder Glow White Diamond Set

ii.Wonder Glow Gold Black Set

iii. Wonder Glow Silver Black set

2.Wonder Glow V-Shape Serum


----------------------------------------------------------------------------
#Wonder Glow White Diamond Set


Mengandungi : Wonder Glow Day White Diamond Series , Wonder Glow Night White Diamond Series,Wonder Glow Bar Soap Diamond . Harga set WG-WD-01 ini rm130.00. Berguna untuk kalian yang selalu terdedah dengan cuaca panas diluar. Manfaat dari produk  Wonder Glow White Diamond Set ini ialah  :
- Berkesan untuk pencerahan 10 kali dan mempunyai kandungan vitamin c , 
-Mengandungi 45++ SPF  yang berfungsi untuk mengawal terik cahaya matahari sebanyak 45 kali ganda. Yang ni memang sesuai lah untuk kalian yang bekerja terdedah terik matahari 5-6jam.
-Membuat wajah lebih berseri dan juga alau kalian ada jerawat dan pigmentasi yang tebal.. boleh hilang sehingga wajah kalian nampak lebih cantik . 
-Set ini banyak mengandungi AHA yang berfungsi untuk mmperbaharui sel-sel yang mati. Wajah pon nampak cerah dan menampakkan aura berseri-seri.

#Wonder Glow Gold Black Set


Mengandungi : Wonder Glow Day  Gold Black Series , Wonder Glow Night Gold Black Series,Wonder Glow Bar Soap Gold . Harga untuk set ini rm 120.00 . Mempunyai manfaat yang lebih kurang sama dengan WG-WD-01 akan tetapi produk ini mempunyai beza seperti dibawah ini:
 
-Kesan pencerahan 5 kali dan mengandungi Vitamin C yang bagus untuk kulit .
-SPF 35++ mengawal cahaya matahari sebanyak 25 kali ganda, yang set ini lebih sesuai untuk kulit yang sedikit sensitif atau orang yang kerja tidak terlalu terdedah dengan cahaya matahari.

# Wonder Glow Silver Black Set


mengandungi :Wonder Glow Day  Silver Black Series , Wonder Glow Night Silver Black Series,Wonder Glow Bar Soap Silver . Produk ini dijual seharga rm99.90 . Produk untuk kalian yanng setiap hari kerja diluar dan terdedah dengan cuaca yang terik yang akan membuat kalian jadi kusam.  Dan mempunyai manfaat seperti : 
-Kesan pencerahan sebanyak 3x  dan mengandungi Vitamin C
-SPF 25++ , yang ini sesuai untuk kulit tipis dan tidak terlalu terdedah dengan terik matahari . sebab SPF ini hanya mengawal 25kali ganda dari cahaya matahari yang ada.

Produk yang terakhir  yaitu Wonder Glow V-Shape Serum .


WG V-Shape ini sesuai untuk kalian yang mempunyai wajah bulat, fungsi serum ini untuk membentuk wajah menjadi tirus dan v-shape dan menjadikan kulit lebih glowing . Harganya pon baru rm99.90 sahaja. Tak perlu buat pembedahan plastik dah.

Jangan beli produk tiruan tau , macam saya sebelum membeli produk Wonder Glow ,saya akan memastikan produk itu asli bukan tiruan caranya : PASTIKAN PELEKAT HOLOGRAM DI BAHAGIAN BELAKANG KOTAK  UNTUK MEMASTIKAN PRODUK ORIGINAL DARI WONDER GLOW COSMETIC.

Syarikat Wonder Glow (M) Sdn Bhd telah mula berniaga sejak 2010 , dan didaftarkan dengan no syarikat 1054707-K.Wonder Glow (M) Sdn Bhd menawarkan berbagai  produk kecantikan seperti krim pemutih ,anti penuaan,krim kecantikan wajah,minuman dari dalaman dan banyak lagi. Inginkan income tambahan ? Syarikat ini juga sedang mencari perintis dan bakal usahawan untuk menjana pendapatan. Berminat tapi tak tahu cara untuk menjadi EJEN ? senang sahaja. Klik link ni http://www.wg.com.my/register-ep

2
( Hide )

both
© all rights reserved
made with by templateszoo