Ad

Cara Melanggan internet SpeakOut

speakout , prepaid internet .
Cara Melanggan internet SpeakOut | Simcard Speakout yang sekarang sedang meletop dan hangat diperbualkan. Kelajuan internet speakout lebih bagus diantara telco lain jika kena dengan coverage. Ya semua telco sama sahaja , ikut dengan coverage masing-masing . Simcard prepaid Speakout ,nama ini baru lagi dalam dunia internet . Tidak semua orang tahu bagaimana cara melanggan internet speakout  dan juga dimana untuk mendapatkan kedai yang menjual topup sim speakout ini. Beberapa hari lepas lisa mendapat private message dari kawan yang menggunakan sim speakout ,dan dia tak tahu dimana mendapatkan topup untuk sim speakout , setelah bertanya kepada kawan-kawan Lisa difacebook akhirnya dapat tahu yang topup sim speakout dapat kalian peroleh di kedai 7Eleven dan EPAY .

Cara melanggan internet Speakout :
1. Dail*129*4#
2. pilih no 4 , MEGA RIA PAKEJ
3. Pilih no 2 , MEGA RIA 
4. Tunggu message pengesahan sebelum guna .
10
( Hide )
  1. Bolehlah guna bila travel atau menghadiri event.

    ReplyDelete
  2. first time dengar! thanks for the info :)


    sincerely,
    Najlaa 'Aqilah

    ReplyDelete
  3. Copy paste
    Cc :alif jo har (romeo) & izzat haris
    SINI adalah KETERANAGAN dari HQ SPEAKOUT..
    ----------------------------------------------------------------
    # 1
    seprti semua ketahui SPEAKOUT adalah telco baru, hnya TUMPANG PENCAWANG DIGI.. sekrang server dgi ada MASALAH coz CLIXSTER mahu keluar dari DIGI berpindah ke UMOBILE. server ini akan berlanjutan hingga SELASA (25 Nov 2014)
    # 2
    setiap TELCO ada kuota DATA PLAN kepada cstmr, sama dgn SPEAKOUT ini.. HQ buat kontrak dgn DIGI, 30, 000 user kuota untuk MEGA RIA RM28. pihak SPEAKOUT JANJI kpd cstmr mereka akan berikan UNLIMITED (tanpa caj tmbhn) & RECYCLE KUOTA kpd cstmr.
    sekarang kuota itu telah penuh. Mengikut perancangan SPEAKOUT, kuota tersebut akan makan masa untuk habis dalam masa SETAHUN, tapi ats keberkesaan mereka bg TANPA CAJ TAMBAHAN, kuota tersebuat habis dlm masa SEBULAN..
    # 3
    segala data plan mega ria buat masa sekrg xdpt dibuat. MEGA RIA akan bersama anda pula pada 1 DEC ini..
    TUNGGU sehingga 1 DEC, IA KEMBALI dapat dibuat..
    ini kerana kontrak yg telah pihak TELCO dgn pihak DIGI.

    ReplyDelete
  4. kat mana nak beli simkad speakout ni ?

    ReplyDelete
  5. salam bro, nak tanya. 1 DEC ni kuota still mcm dlu ke? 1G perday untuk rm28. aku nye x boleh nak subscribe. padahal baru je beli. kecewa gila rasa.

    ReplyDelete
  6. Kepada anonymous di atas, ko pun dah termasuk dalam geng yang ditipu companu telco. Speakout cuma nk lariskan simkad dia untuk startup speakout yg masih baru. Rasanya lepas 1 dec 2014, company speakout akan ubah plan, dah takde 30gb permonth. Inilah Malaysia dengan kadar langganan internet trrmahal didunia.

    ReplyDelete
  7. mcmane nk dapatkan borang utk reg speakout

    ReplyDelete
  8. Tak payah susah2 la Cik Aida sayang. Simkad speak out dah x laku. Anjing kurap sanggup makan pasir daripada makan hotdog yang disumbat dengan simkad speak out.

    ReplyDelete
  9. Xpyh pakai la dh la slow buang karen je langgan simkad ni

    ReplyDelete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo