Ad

Punca Lelaki Lambat Balas Message

Punca lelaki , Lambat balas message .
 
Punca Lelaki Lambat Balas Message | Hampir semua orang pernah mengalaminya , tertungu-tunggu balasan sms dari orang lain khususnya message dari kaum lelaki . Bahkan ada yang sampai tertidur untuk tunggu jawapan sebuah sms . Hahaha.. Sure kalian pernah rasa juga kan. Kali ini saya akan mengulas sedikit Punca lelaki lambat balas message.

1.Main Game
Diantara salah satu punca lambat balas message ialah pabila lelaki itu sedang main game , memang akan focus pada game dia ja lah. Apalagi untuk seseorang yang memang kaki game. Boleh sampai berjam-jam woo kalau tunggu dia balas message .

2. Bekerja
Punca kedua ialah lelaki itu sedang sibuk bekerja ,dan tekanan masa menyebabkan dia harus menyelesaikan kerja itu secepat mungkin. Sebab tu dia akan lambat balas message, HP silent kan ataupon masuk dalam drawer.

3. Tertidur
Punca yang ini memang banyak berlaku, ketika sedang rancak berbalas message tetiba senyap. Dan keesokan harinya baru akan balas. Hee..sabar jelah kan .

4.GYM

Gym dan lelaki mungkin takleh dipisahkan bagi kaum adam yang minat dalam bina badan ni ha.

5. Pihak Ketiga
Pabila lelaki itu sedang berdating dengan "seseorang' tak da nya kalau dia akan reply message kalian dengan cepat. Tak kisah la pihak ketiga itu siapa, sama ada lepak dengan bff lelaki dia ka, dengan orangtua ka, dengan skandal ka .. Hehee pandai-pandailah menilai. hehe.

Itu sahaja diantara seribu Punca Lelaki lambat reply sms , kalau saya pula biasa lambat reply message sebab kerja , lupa letak handphone dimana , handphone tengah charge atau tertidur. Kalian pula bagaimana ?
9
( Hide )
  1. ingt zaman bercinta dulu, bf selalu lmbt rep msg sbb tertidur..geram rasa..skrg dh selamat jd husbnd...sy plak selalu lmbt rep msg sbb bersembang dgn kawan...kalau bergosip tu, tak tgk dh nset ! hehe

    ReplyDelete
  2. main game tu satu hal...tertidur tu pun dua hal
    yg 3 hal ni bila bf sy selalu lambat balas mesej, alasan hp silent, x sedar mesej masuk..what??
    hahaha geram pula bila fikir balik...

    ReplyDelete
  3. Dan bosan nak balas 100-200 sms sehari..hehe

    ReplyDelete
  4. Tak la.. selalu lambat balas sebab ppuan suruh balas cepat sangat, smpai batery hp hbs wlaupun tgah cas..hehehe.

    ReplyDelete
  5. Saya lambat bls mesej sbb tertido, tengah tengok tv tapi hp letak dalam bilik dan hp tengah silent.

    ReplyDelete
  6. terlupa. Selalu lupa nk balas bila time bz... :D

    ReplyDelete
  7. saya sesibuk macam mana pun kalau suami yg htr message mesti excited nk reply semula...wlupun suami saya tidak sedemikian ....huhuhu...redha jelah

    ReplyDelete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo