Ad

Ada Apa Pada Number 123456?

Ada Apa Pada Number 123456 ? |123456 , Macam budak tadika sedang belajar menghafal number . Kenapa sampai 6 sahaja bukan sampai 10? Apa yang special pada number tersebut? 

Number 123456 special la bagi Lisa ,sebab lisa berhasil mengambil pic 123456 pageviews dalam blog Lisa setelah sebelum ni mampu screen shoot 99,999 pada 5 hari lepas. Apa yang special nye? Bukan  banyak pun pageviews tu,memang tak banyak tapi Lisa cukup happy dengan pencapaian trafik dari blog lisa yang baru active kembali1bulan lebih setelah sekian lama koma dari dunia cyber. Baru berjalan menggigihkan update blog setiap hari. Cewahh.. hahaha .. ye lah kan,blog personal. Lain la Kalau blog cerita mengenai artis ke blog pilitik,blog popular,mesti cepat je naik. Hehe..

Pageviews 123456-99,999 =  23457 Pv Dalam 5hari, kenapa teruja sangat? Hurm.. jatuh bangun naik turun teruja gila dari start memula pv 200 lebih je setiap hari merangkak naik sedikit demi sedikit ,belajar dari sifu-sifu dan rakan-rakan blogger bagaimana betulkan cara penulisan ,bagaimana susunan agar masuk dalam carian google. Dan alhamdulillah,sedikit berpuas hati. Lepas ini ada target .. target lain yang dicabar oleh abang  Feroz pemilik blog jiwarosak.com  juga abang Phat.my dan abg KIZ . Katanya kalau Pv aku 11k 1 hari dia nak bersara dah.. ciss .. ye tak ye je kan. Haha bagus lah.. memotivasi aku , belajar lebih bagus lagi dari sekarang. 

Piramid user online dari  bawah.. 2 minggu lepas,1minggu lepas ..dan 3 hari lepas. 
Setiap detik aku abadikan dalam screen shoot di instagram Mawar Biru. Buat modal untuk motivasi diri aku .Bukan nak bertabik dada tapi untuk semangat , semua orang mampu buat jika berusaha dan aku pon pasti akan mampu .
123456, Hanya sekadar nombor dan angka , Tapi bila kita cuba capai dan buat target..buat kita tambah motivasi untuk terus menulis blog.
8
( Hide )

both
© all rights reserved
made with by templateszoo