Ad

Hadiah Terawal Untuk Hari Kelahiranku !

Hadiah Terawal Untuk Hari Kelahiranku | Semakin bertambahnya hari,semakin dekat dengan hari jadi Lisa yang ke 18 tahun ! Bilakah? Yang pastinya tarikh tu sama dengan tarikh lahir Blogger Terkenal dan juga Sado ! Yang mempunyai 2 anak comel-comel dan pipi gebu, dialah si  Mr.Mama Ben Ashaari. ! Selain dia, Ash anak kak Farah Waheda ,juga mempunyai tarikh lahir yang sama dengan kitorang ! Wahh... baru nak plan share kek sama-sama tapi apakan daya tiada kesempatan .Plan dah...! Tapi Lisa pula yang tak boleh join. Hurm.. 

Okayh alkisahnya my Lady Boss baru balik makan angin diluar negara. Adalah 2 ,3 negara yang dia jelajahi .Hohoho.. jelajahi? 1bulan kot.. sama je dengan jelajah lah kan. Dan Lisa ingat mesti kalau dia balik ke office memang akan potpetpotpet tak kena. ! Tapi.... dugaanku salah.. tetibe dia menghulurkan sekotak hadiah Birthday untuk Lisa dengan senyuman termanis.. ! Yay... rantai emas putih ,3 helai baju.. dan Shawl , juga kerongsang comel. Cantik giler ! Baju nampak simple tapi cantik wehh . Sebab Lisa pakai selesa je.  Hehe..



Tada..dan itulah diantara hadiah yang dia bagi.Thanks boss. Thanks juga sebab siap pakaikan rantai tu. Ewwww terharu gitu ! 
Nak makan ketam..tak nak kek.! Boleh?
3
( Hide )
  1. Happy birthday in advance.. Xde hadiah. Papaglamz doakn semoga sehat dan di permudah kn urusan dunia dan akhirat nnt..

    Jom ziarah Papaglamz

    http://www.papaglamz.com/2014/11/tinta-papaglamz-ll-kawen-jom.html?m=1

    ReplyDelete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo