Sunday, November 2, 2014

Bayar 30 Siap Ada Lipas !

Bayar 30 Siap Ada Lipas !

Bayar 30sen Siap Ada Lipas | perut memulas dah menjadi rutinitas dipagi hari. Sebab nak cepat jadi tak sempat buang kat rumah. Alkisahnya singgah di bustation, untuk ke tandas. Free? Mane ade dah zaman sekarang free. Bayar.. 30sen. Tak tunggu lama-lama aku terus ja masuk tandas. Time tengah menikmati membuang,erghh .. nampak pulak lipas dalam tandas tu. Huwaaa. Naseb baik Lisa jenis yang tak geli lipas. Hurm,kalau jenis orang geli lipas mesti dah jerit menjadi-jadi. 

Ish ish ish.. berbayar tapi tandas tak bersih. Macam mane tu? Huh. Awal pagi lagi kot.. sepetutnya dibersihkan ,chek mana yang patut. Huh! 
  1. Nak orang bayar tapi kebersihan x jaga langsung.. Ish2..
    RosmizaAliDotCom

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni pasal lah orang Melayu susah nak maju or kekal lama dalam bisnes.. Keje tak ikhlas.. Banyak pikir nak untung jer.. Eh, emo lak ittewww... Hehe..

      Delete
  2. Mana mana tempat macam tu...dah la ambil duit..muka cashier masam dan sombong....mahal lak tu 30 sen..ada yg charge smpai 50 sen pun ada...padahal tk smpai 5 mnit je pun...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kat tmpat atas bru 20sen.. Huhu bersih.. Ni?? Nak komplain boleh kaa

      Delete
  3. Replies
    1. Mau tak menjerit orwng yg tngok kaau jenis gli lipas

      Delete

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search