Turunkan Berat Badan Dengan Mudah

Turunkan Berat Badan Dengan Mudah | Bermula dari 42 kg, kemudian turun berat badan menjadi 39 kg disebabkan sakit. Dan dengan gigihnya berusaha tambah berat badan sampai 46kg ! Hahaha.. dan akhirnya aku berjaya menaikkam berat dalam masa 2 minggu . Memang ok lah, tapi tang lemak keliling pinggang rasa tak selesa la pulak. Kurus sekeping? Tak la , sebab ketinggianku yang comel-comel sahaja , BMI ni kira terlebih berat dah dalam erti gemuk. 

Wanita ni dah kurus tapi still nak kan kurus lagi, diet la, makan ubat pelangsing  lah, betul tak? Hehe tapi bukan itu yang menyebabkan Lisa mencuba mengurangkan berat badan . Disebabkan kerja yang lebih kepada duduk depan komputer je sepanjang hari,ketika berat 45Kg memang tak selesa nak duduk. Berjalan pun rasa malas, sebab tu lah gigih nak kurangkan berat badan semula. Yay... akhirnya berat badan turun semula ke 41Kg. 

Nak tahu rahsianya? Senang ,Mudah , Sihat dan murah je ... baca DISINI

3 ulasan


EmoticonEmoticon