LIPAS DALAM MAKANANKU

LIPAS DALAM MAKANANKU | Siang tadi, Lisa dikejutkan dengan penemuan sesuatu yang pastinya akan terasa muntah bila tengok "sesuatu " itu berada dimakanan lunch kita. Dalam keadaan perut kelaparan, baru nak menyuap nasi kedalam mulut, tiba-tiba ternampak satu mahluk berwarna coklat dalam makanan ku. Besar pulak tu. Alahai, tiada rezeki untuk makan tengah hari.

Seekor lipas telah selamat di masak dengan Badan melekat di Tempe. Dah la Tempe itu makanan pebret Lisa. Melepas sungguh bil nampak lipas tu bertenggek di Tempe itu. Salah yang masak? Atau salah penjual Tempe? Nasib baik tak makan lagi,kalau dah selamat masuk perut,,,konfem keracunan makanan sebab perut Lisa yang manja dan sensitif. Huh!
Dengan ini maka gerai makcik itu akan disenaraikan hitam oleh saya!  Sampai Hati! Besar tu lipas.. Bukan lalat atau semut. Biasa Bawa bekal,hari ini tak sempat Bawa bekal. Tak sabar tunggu multicooker sampai,boleh la nanti Lisa masak Kat tempat kerja.

Pesanan: pastikan kebersihan makanan jika kalian makan atau beli makanan di Luar. 

10 ulasan

selamat malam..singgah sini jalan jalan..hehehe...
ruang iklan + review blog/ business dibuka :D
jom join giveaway juga :D jgn lupa singgah blog Syira Lokman..

Eee..dasyatnya peniaga tu tak jaga kebersihan makanan yang dijual..takkan xnampak pulak kan besar macam tu.

erk? gila..sekor lipas trs dlm tempe? ish dhsytnye

Eeeee.. Eeeee.. Teringat masa dulu hubby teman hampir hampir makan nasi goreng yg ada anak lipas yg bercampur dgn bawang goreng.. Nyaris nk mkn.. Sib b

Eeeee~ bagi tau kat mak cik tu tak?

euwww .. teruknya .. nape asek spoil je makanan ka lisak beli .. bawak bekal je la .. lagi sedap :D

kene bagi tahu makcik tu.. mintak duit balik..


EmoticonEmoticon