Ad

Kenangan Manis Di Tahun 2014

DOTA2 , Mouse Sensei Frost Blue , SteelSeries , Headset Frost Blue , Kelabbloggerbenashaari , Perkahwinan, Photoshoot.

Kenangan Manis Di Tahun 2014 | Tahun 2014 telah melabuhkan tirainya dan kini tahun baru 2015 telah 10 hari berlalu. Berbagai kenangan yang Gembira, sedih , dan macam-macam lagi berlaku di tahun 2014 dan tetntunya takkan aku lupakan. Kenangan yang membuat aku sedih iaitu , aku kehilangan satu-satunya nenek yang aku ada, nenek telah berpulang ke rahmatullah pada bulan puasa tahun lepas. Semoga arwah nenek ditempatkan digolongan orang beriman .

Dan kenangan yang membuat aku bahagia antaranya Bertemu dengan rakan-rakan Blogger #Kelabbloggerbenashaari yang memang sporting dan ramah walaupon baru pertama kali jumpa Lisa . Hehehe.. Baca DISINI.


Gambar ketika aku mendapat Head set Frost Blue jenama Steel Series. One set dengan Mouse Frost Blue kepunyaan Lisa sebelum ini. 


 Berjumpa dengan Twins , eh..kembar ke ? Kembar enpon sahaja . Hehe

Ni majlis perkahwinan Orang Penting , My Brother saya . Nikah dalam bulan September 2014 di Segamat . Nampak tak baju gua sedondon dengan baju pengantin gitew.


Dari banyak-banyak pic dalam photoshoot di Studio My CPS , Gambar ini yang paling Lisa suka  sebab macam model fotogenik gitew.. padahal Failed dalam pose ambil gambar. HAahahaha

" Bukan Sekadar Blogger " itulah Kelab Blogger Ben Ashaari 

Tahukah anda saya adalah seorang yang pemalu , tapi ini lah pertama kalinya saya mendapat Mouse dari SteelSeries dan masuk dalam Fanpages mereka. Terima kasih kepada Master Ramen coz Suport me . hehe

PageViews dan Unique Visitor (UV ) terbanyak yang pernah Lisa dapat dalam Blog picisan saya. 

Total User Online Terbanyak.

Dan masih banyak lagi cerita dan kenangan yang terukir di tahun 2014. Memula berblog dengan Terimakasih untuk orang-orang  yang banyak membantu saya . 
Kenangan di tahun 2014 kalian macam mana pula? 




2
( Hide )

both
© all rights reserved
made with by templateszoo