Ad

INTERNET CELCOM 4G MURAH SERENDAH RM 5 SAHAJA !

Internet prepaid murah, internet 4g murah,internet celcom 4g murah.
INTERNET CELCOM 4G MURAH SERENDAH RM 5 SAHAJA ! | Tahukah anda , anda boleh menikmati mobile internet kelajuan 4G  hanya dengan kos serendah rm5 sahaja ! Sebelum ini memang Lisa biasa menggunakan hotspot untuk melayari internet. Selain dari jimat duit poket,batrey handphone pun jimat. Tak cepat lowbat. Tapi hari ini berbeza dengan hari yang sebelumnya,dikarenakan handphone untuk hotspot tu tertinggal dalam beg.. maka Lisa terpaksa langgan mobile internet .Huhu.. sekarang kalau tiada internet memang macam makan sayur tanpa garam. Cewah..peribahasa yang tiada kaitan langsung .Hahahaha . . .

Secara nak tak nak maka Lisa langgan lah mobile internet Celcom yang daily. RM5 sehari.. boleh la untuk setakat online  Dan yang peliknya.. dapat line 4G woo! Sebelum ini pengguna hanya boleh menikmati speed internet 4G kalau ada langganan pakej internet Bulanan. Tapi hari ini lain la pula,dapat 4G terus  yelah.. manalah Lisa nak tahu ,sebab  celcom mengenakan PPU ..Lisa memang tak guna dah mobile internet simkad prepaid ni  . Sebab Lisa ada Line pasca bayar atau bill company ,Free gitu.. company yang yang bayar. Siapa yang taknak !

Tapi kena set limit data usage mobile internet lah,kang melayang rm50 baki kredit dalam prepaid ini. Oh Celcom.. bila lah nak hapuskan PPU. Hope lah produk owner cepat menukar plan yang ada dan menghapuskan PPU. 
4
( Hide )
  1. kadang-kadang ada pakej daily ni bila darab dgn 30 hari, macam lebih murah daripada pakej bil bulanan

    ReplyDelete
  2. ppu tu pe?hihi sori slow sikit psl mobile data phone ni.saya gune yes je.laju.4G gak

    ReplyDelete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo