Di Negara China, tidak dapat melayari Facebook

Di Negara China, tidak dapat melayari FACEBOOK? | Tahukah anda bahwa anda tidak dapat melayari web facebook jika anda berada dihampir seluruh negara China . Pengalaman ini diceritakan oleh boss Lisa yang telah beberapa kali pergi kesana. Masuk hari ni dah genap sebulan dia di Negara panda tu. Dia cakap disana tak dapat melayari facebook,jadi kami berhubung melalui wechat sahaja. Sekarang musim salji disana.

Best .. sejuk kan, Boss konvoi menjelajahi negara China dengan menggunakan kereta 4x4. Hahaha pergh tak patah ke pinggang tu? Lisa yang 5jam naik kereta je dah lenguh kaki. 

5 ulasan

wah.. bestnya.. nanti Lisa dapatlah Ole-ole dari China yea.. heee

betul. saya pernah alami. tapi ada sesetengah kawan saya memang dari china boleh main fb, mcm mana dia buat saya tk tahu. kena pandai godam agaknya. hehe

Ooo kenapa china tak bole ada fb eh.. hehe.. tnya jer

Negara China Blok FB, teringin nak pi panjat tembok China ni...


EmoticonEmoticon