Ad

Gambar TMJ Dan Cik Puan Khaleeda Sah Bernikah

Gambar TMJ Dan Cik Puan Khaleeda Sah Bernikah | Johor Bahru - Tunku Mahkota Johor , Tunku Ismail Sultan Ibrahim telah menyempurnakan istiadat pertunangan , majlis hantaran dan pernikahan bersama Cik Puan Khaleeda  Bustamam sebentar tadi .
Bermula dari 10 .00 AM dan berakhir 12.00PM pekarangan Istana Bukit Serene, Tunku Ismail dan Cik Puan Khaleeda telah sah bergelar suami dan isteri. Pasangan diRaja mengenakan busana pengantin bertemakan putih menyimpulakn senyuman manis kepada wartawan diluar istana . Juga dilihat hadir Sultan Johor, Sultan Ibrahim Sultan Iskandar bersama Raja Zarith Sofiah Sultan Idris Shah dan anakandanya, Tunku Temenggong Johor, Tunku Idris Iskandar serta Tunku Putra Johor, Tunku Abu Bakar dalam istiadat istana tersebut. Tak ketinggalan Menteri Besar Johor, Datuk Seri Mohamed Khaled Nordin dan Ahli Mesyuarat Kerajaan Negeri Johor  dan tetamu kenamaan yang mula memasuki pekarangan istana pada pukul 8 pagi tadi.

Istiadat pernikahan disempurnakan oleh mufti Johor, Sohibus Samahah Datuk Mohd Tahrir Samsudin. Majlis yang berlangsung itu dilakukan seperti adat melayu ,adat diRaja Johor dan berunsurkan Ketenteraan 


Majlis persandingan berlangsung malam 7.30 Malam pada 8 November 2014 di Istana Besar Johor . 



5
( Hide )
  1. cantiknye isteri TMJ :)



    salam kenal,
    ana-mizu.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taniah TMJ semoga berkekalan hingga ke akhir hayat

      Delete
  3. Alhamdulillah...semoga berbahagia hingga ke syurga

    ReplyDelete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo