Tuesday, October 7, 2014

Maggie Otak-Otak


MAGGIE OTAK-OTAK | Pernah dengar tak sebelum ini? Hahaa.. hari ini tetibe muncul idea bernas ,masak maggie goreng lepas tu makan bersama otak-otak. Sebab aku ni jenis hantu otak-otak,sedap woo otak-otak. Dan selepas masak tu tetiba teringin nak nama kan maggie otak-otak.
Resepi senang je : 1bungkus maggie goreng siap saji +2ketul otak-otak yang siap bakar +1bijik telur ayam. 
Caranya
-Masak maggie goreng seperti biasa 
-Dah siap , letakkan otak-otak 2 ketul diatas meggie tu. Haha jadilah maggie otak-otak. 
Rasanya boleh tahan sedap!
Selamat mencoba . 
  1. hahahaha gigit jgk kak lisak ni kang hahaha

    ReplyDelete
  2. heeee dulu fav btl otak2 ni.,,
    tapi skrg kureng plak

    ReplyDelete
  3. lisa, akak tak pernah lagi makan otak2... terliur plak..nyam3x...

    ReplyDelete

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search