Tuesday, October 14, 2014

Gambar Puting Beliung di Kedah

Gambar Puting Beliung di Kedah

Gambar Puting Beliung Melanda Pedang -Kedah | 14.10.14  Puting beliung melanda kampung Alor Besar ,Pedang -Kedah pada pukul lebih kurang 4.40 petang tadi.






  1. ish...menakutkan...sama macam kat PD dulu la...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang tkut..stkat ni tkpernah ag tengok depan2

      Delete
  2. Subhanallah. moga tiada kemalangan jiwa.

    ReplyDelete
  3. uishhh makin bnyak pulak puting beliung kat malaysia

    ReplyDelete
    Replies
    1. perubahan angin dan cuaca.. semoga diberikan keselamatan ..

      Delete
  4. Bila Allah kata jadi, maka jadilah. Siapa kita utk berkata tidak lagi...

    ReplyDelete
  5. syukur tiada kerosakan yang lebih teruk n besar kan

    ReplyDelete
  6. menakutkan..tapi itulah kuasaNya..itu baru kecilbelum lagi yang sebesar2 alam..

    ReplyDelete
  7. amaran Allah ...banyak maksiat yg berlaku..yang terkesan pada semua...

    ReplyDelete
  8. masyaAllah...dekat je tu ngan tmpt dee...eemm lately ni mmg asik hujan je ptg..
    btw, salam perkenalan:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slam perkenalam juga...tempat awak ade kena tak?

      Delete
  9. Menyeramkan... Kesian kan dorang Lisa? Harap mereka di sana kembali ok keadaan rumah mereka

    ReplyDelete

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search