Ad

JATUH CINTA DENGAN GOLD NANO CC CREAM HANSAEGEE NATURE

JATUH CINTA DENGAN GOLD NANO CC CREAM HANSAEGEE NATURE

JATUH CINTA DENGAN GOLD NANO CC CREAM HANSAEGEE NATURE

Assalamualaikum ! Hye semua.. ingat lagi tak sebelum ni Lisa dah tulis tentang kali pertama menggunakan Gold Nano CC Cream Hansaegee Nature review  . Impresion awal pon dah best , so kali ini Lisa nak share kan untuk penggunaan selepas sebulan pula . Baca sampai habis tau !  


Gold Nano CC Cream untuk Makeup Harian 

Gold Nano CC Cream ni produk dari Hansaegee Nature ,  CC Cream yang lebih ringan dari alas bedak , Gold Nano CC Cream ni memiliki tekstur krim lebih lembut yang sangat ringan dan halus , yang akan membantu korang untuk meratakan tona wajah yang tak sekata . CC Cream ni juga boleh dijadikan untuk makeup harian bahkan makeup primer tau ! wah banyak kelebihan bukan ?  

Tak terasa dah lebih dari sebulan Lisa pakai Gold Nano CC Cream dari Hansaegee Nature .Best... sesuai digunakan untuk makeup daily, muka lebih hydrate , senang digunakan dan mudah dibawa kemana-mana je . Masuk beg pon tak makan space tau . Lisa bawa ke tempat kerja juga , kerja Lisa sampai malam dan kena berdepan dengan orang ni memang perlu jaga penampilan selalu . Sebab tu la Gold Nano CC Cream Hansaegee Nature selalu ada dalam beg Lisa . 

Gold Nano CC Cream ni , dah jadi peneman rutin harian selama ni . Best dan senang dibawa kemana-mana . Biasanya Lisa tak kan bertahan lama dengan produk jenis CC Cream kerana tak sesuai dengan kulit wajah ,,, tapi Gold Nano CC Cream ni mengubah fikiran Lisa weih .. sekarang jadi jatuh cinta pula dah . Ibarat kata pepatah , "  Tak kenal Tak Cinta " . 

Cara Pemakaian Gold Nano CC Cream Hansaegee Nature 

Sapukan Hansaegee Nature Gold Nano CC Cream dengan tangan / jari  , senang je bukan .. takaperlu gunakan berus atau span .

Gold Nano CC Cream Hansaegee Nature , Pilihan Wajib Makeup Harian Lisa 

Lisa selalu bawa Gold Nano CC Cream ni dalam beg Lisa , biar senang nak pakai masa bercuti , atau bahkan untuk kerja harian Lisa .  Sebab kerja sampai malam , lepas solat kena la naikkan seri muka bagi tak pucat lesu . Penggunaan yang senang je sebelum tu jangan lupa apply step : pakai toner dan pelembab , juga sunscreen.
Langkah pertama
: hanya perlu keluarkan  secukupnya Gold Nano CC Cream ini ke tangan . 


Langkah kedua : Kemudian sapu ke wajah dan ratakan keseluruh muka dengan jari korang . Mudah bukan ? tak perlu bawa span atau berus .  







Nampak kan perbezaan yang memakai Gold Nano CC Cream dan tanpa CC Cream , Warna lebih terserlah dan tahan lama berbanding yang tanpa menggunakan CC Cream . 



Warna yang tak putih sangat dan tak gelap sangat , sesuai untuk semua jenis warna kulit wajah . Hansaegee Nature Gold Nano CC Cream ini akan meresap dan kemudian bertukar warna sesuai kulit korang agar nampak jadi bersinar dan cerah semula jadi . 


Gold Nano CC Cream ni mudah di bawa dalam beg tanpa memakan ruang . Memudahkan korang nak nampak sentiasa cantik tak kira masa dan tempat .

REVIEW LISA SELEPAS SEBULAN PENGGUNAAN 

Wajah Lisa dah selesa dengan Gold Nano CC Cream dari Hansaegee Nature ni , sebab ia melembabkan kulit wajah dan juga boleh dijadikan makeup harian . Senang dibawa kemana-mana dan tekstur yang lembut dan ringan so tak rasa macam pakai topeng di wajah . CC Cream ni juga anti-wrinkle sekali , kerja seharian menghadap komputer dan juga semakin bertambah umur ni dah boleh cari produk yang mengandungi anti-wrinkle . Haa.. satu lagi nak bagi tau , Gold Nano CC Cream ni sesuai sangat dengan muka Lisa sebab dah lebih sebulan penggunaan tak muncul tanda-tanda ruam atau naik jerawat. Cubalah ! dan rasai perbedaan ini sendiri  ^^


Sekarang Gold Nano CC Cream Hansaegee Nature keluar dengan packing baru . Lebih banyak iaitu hadir dalam 50ml dan juga SPF 50PA++ .  Harga untuk for packing baru Gold Nano CC Cream is  hanya RM128 + FREE postage + EXTRA FREE "Hansaegee Pen + Paper Bag + (1 Mirror or 2x Pouch)" , wah banyak yang dia bagi tu .. 


Cara nak order pun senang je , buka website www.hansaegee.com/shop then sign up ( u will get free 50 point) , then just klik product and add to cart , then checkout ! Mudah je yang bestnya 2019 ni siap dapat free gift set lagi . Terbaik ! .

Untuk pembelian Produk penjagaan kulit Hansaegee Nature Gold Nano CC Cream , boleh korang dapatkan di detail bawah ini.  

. Detail selebihnya ada dibawah ini .  
Hansaegee Nature 



7
( Hide )
  1. Ohhh,hebat yea cc cream ni.Memang banyak betul perbezaan pakai dengan tidak. Nampak dia tekstur ringan

    ReplyDelete
  2. Suka laaa part SPF 50 dan warna tukar ikut warna kulit kita. Tawaran menarik!

    ReplyDelete
  3. Baguslah produk ni, nampak warna lebih terserlah!

    ReplyDelete
  4. nampak macam best nano cc cream ni...nak try la

    ReplyDelete
  5. dah pakai..memang best giler..glowing muka tau

    ReplyDelete
  6. orang cantik akan bertambah cantik..

    kurang cantik akan jadi cantik..

    itulah penangan Gold Nono cc Cream

    ReplyDelete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo