Ad

RANGKAIAN ANTI PENUAAN SAFI RANIA GOLD

RANGKAIAN ANTI PENUAAN SAFI RANIA GOLD

Rangkaian Anti Penuaan Safi Rania Gold BEETOX


Assalamualaikum ! Hye..Tinggal beberapa hari lagi akan tiba hari kelahiran Lisa yang ke.... tutttt..... Aih terasa tua pula nanti ,Walaupun umur dalam kategori 'Remaja" tapi muka maintain comel dan macam budak sekolah , eh eh.. ni bukan angkat bakul sendiri tau ..ramai orang yang jumpa Lisa untuk kali pertama , mereka akan tanya.. hari tak sekolah ke dik ? gitu... aku rasa muda pula hihi. Semakin berusia , kenala jaga  kulit terutama bahagian wajah. Kedutan , bintik hitam pori-pori membesar memang tak payah cakap la .. masalah kulit yang kaum wanita risaukan . Nampak Nora Danish duta Safi Rania Gold , teringin nak pakai sebenarnya . So... kali ini Lisa berkesempatan untuk mencoba sendiri Rangkaian Anti Penuaan Safi Rania Gold BEETOX , ... agaknya apa feedback yang akan Lisa kongsi ?


Safi Rania Gold , Tawan Daya Muda 



Jangan Selidung kesan penuaan . Tawan daya muda dengan teknologi Beetox baharu.

SAFI RANIA GOLD BEETOX yang baru ini , rangkaian antipenuaan yang diperbaharui dengan formulasi TEKNOLOGI BEETOX dan BIO NANO GOLD 24K.. agar andabolehtampak anggun muda berkekalan dengan sel kulit yang memutih pada kadar muda remaja. Sesuai sangat dengan Lisa , nak nampak seperti muda remaja selalu .. hehehe.

NANO GOLD 24K - ia menyerap kedalam lapisan dermis dan merangsan kolagen agar tekstur kulit lebih ajal dan halus , malah mampu mengurangkan kedalaman kedutan dengan lebihketara.

Selain dari NANO GOLD 24K ,  juga ditambahkan dengan HONEY , ROYAL JELLY, PROPOLIS , dan BEE VENOM. Hasilnya kulit lebih anjal dengan trona sekata agar wajah muda remaja . Wow... Meh Lisa kongsikan beberapa khasiat yang ada dalam rumusan tu :

  • Honey - Merupakan pelembab semula jadi untuk mengekalkan lembapan dan meningkatkan keanjalan seta kehalusan kulit . 
  • Royal Jelly - Kaya dengan 20 jenis asid amio , vitamin dan mineral untuk pembaharuan kulit dan menenangkan kulit yang stress & Tidak bermaya . 
  • Propolis - Merupakan Anti Oksidan semula jadi yang melawan radikal bebas untuk mencegah penuaan awal . 
  • Bee Venom - Kulit menegang seolah bertindakbalas terhadap sengatan lebah . Hasilnya , kulit menjadi lebih anjal . 

Cara penggunaan Safi Rania Gold 



1. Pembersih Wajah - Royal Jelly

Pertama kali macam biasanya lah , Lisa bersihkan wajah dulu dengan Safi Rania Gold pembersih wajah - Royal Jelly dari set  Safi Rania Gold . Formulasi Micro-Foam dan agen antioksidan membersih secara mendalam . Jangan lupa tutup mata ye kalau mencuci muka  . Lisa suka bau pembersih wajah ini.. sedapp! 
Safi Rania Gold pembersih wajah






 2. Esen Emas Keremajaan ( Honey )

Langkah kedua selepas membersihkan wajah , Lisa gunakan Esen Emas Keremajaan ( Honey ) Safi Rania Gold . Esen Emas Keremajaan ini berfungsi untuk mengunci kelembapan sehingga 24 jam dengan Hyaluranic Acid serta menyediakan kulituntuk menyerap produk seterusnya . 



Ha.. nampak tak gold keemasan dalam cecair tu . Best woo pakai ini, cepat meresap dikulit. 


3. Eliksir Keremajaan - BEETOX & PROPOLIS 

Langkah seterusnya Lisa gunakan Safi Rania Gold  Eliksir Keremajaan - BEETOX &  Propolis .  BEETOX , Nano Gold 24k & Vitamin C berfungsi meningkatkan keanjalan 3x , merawat pada lapisan epidermis  dan memudarkan pigmentasi dengan berkesan . 



Goncang dulu sebelum pakai , pastu teteskan diwajah dan ratakan .

Teknologi BEETOX berfungsi seperti suntikan yang mendorong sel kulit memulih muda agar kulit kekal anjal dan tegang secara semula jadi . Diperkaya dengan Propolis +Bee Venom dan Nano Gold sebagai agen antipenuan dan antibintik hitam . 


4. Safi Rania Gold - Krim Pelembap Siang SPF25pa++IR*

Dan langkah terakhir , Lisa sapukan Krim Pelembap Siang SPF25PA++IR* , yang berfungsi untuk melembap dan mengukuhkan stukrur kulit agar tahan sinaran UVA , UVB , & InfraRed  ( IR) . Sapukan diseluruh wajah dan leher. 



Oh ya , untuk malam hari korang boleh sapu Safi Rania Gold - Krim Pelembab Malam yang diperkaya Royal Jelly . Cepat menyerap dan merawat ketika tidur malam untuk menguatkan sel kulit , menghilangkan stress pada wajah.


REVIEW LISA 

Lisa memang dah teringin nak pakai rangkaian antipenuaan SAFI RANIA GOLD , tapi itulah takut tak sesuai dengan kulit Lisa . Jadi Lisa cuba yang set ini dulu. Ada banyak jenis dalam set SAFI RANIA GOLD ini , aLisa pilih ikut keadaan kulit Lisa . Dah pakai dalam beberapa minggu , hasilnya ok pula kat kulit muka , sesuai dengan kulit . Hehehe.. alhamdulillah takda alahan jerawat seperti yang dirisaukan selama ini. Kulit lebih anjal dan halus weih.. suka suka. Mana tau ada rezeki jadi duta safi rania gold pula lepas ini , hahaha berangan lebih je kan . 

Oh ya.. pesan Lisa  , pilih set rangkaian antipenuaan Safi Rania Gold yang sesuai dengan keperluan dan kondisi kulit muka korang ok .


RANGKAIAN ANTI PENUAAN SAFI RANIA GOLD BEETOX


Untuk lebih detail lagi , korang boleh tengok rangkaian anti penuaan safi rania gold Beetox dibawah ini :



Fungsi SAFI RANIA GOLD 

  • Kulit menjadi lebih anjal 
  • Kehalusan kulit meningkat , 87 % orang yang pakai Safi Rania GOld merasai kulit mereka semakin halus dan kurang kasar. 
  • Pemulihan tona kulit , pengurangan pigmentasi kulit .
  • Pengurangan pada bahagian kedut . 


Untuk Info selebihnya boleh layari :
WEBSITE : www.safi.com.my
Facebook  : www.facebook.com/SAFI.MY
Instagram  : www.instagram.com/safimalaysia




Untuk korang yang muda belia dan remaja , boleh cuba menggunakan Set Rangkaian SAFI BALQIS OXYWHITE  ... Jom cantik sama-sama :* 
16
( Hide )
  1. Bila umur dah masuk 30 ni, kena lebih jaga muka. Mungkin dah tiba masanya untuk cuba skincare yang lengkap camni.
    Thank you for your review & sharing. (k)

    ReplyDelete
  2. Kak Nina pun dah try pakai Safi Rania Gold Beetox Tech!
    Best gak...

    ReplyDelete
  3. cik ta pakai ni jugak kan? lisa belum 30 la hehehehhe....tapi memang ok rasanya makcik2 kak sue pakai.

    ReplyDelete
  4. Produk Safi antara produk kegemaran cik isteri. Wajib beli dan tolong bayor. Ha ha.

    ReplyDelete
  5. bestnya esen emas tu..nampakmenarik..dh usia ni memnag la kena jaga semua

    ReplyDelete
  6. Wahh makin cantik jelita laa cik lisaaaa

    ReplyDelete
  7. Sis Lisa beli Kat mane ye yg gold box?sy Cari x jumpe plak😅

    ReplyDelete
  8. Sis Lisa beli Kat mane ye yg gold box?sy Cari x jumpe plak😅

    ReplyDelete
    Replies
    1. beli dekat guardian ,watsons .. or supermarket pon ada sis :)

      Delete
  9. Boleh tau x harga semua barang tu berapa ?

    ReplyDelete
  10. Saye baru beli untuk mencobanya semoga sesuai

    ReplyDelete
  11. Saya pkai safi rania gold neh dri umur 20 dari muka breakout smpai sekarang ok.. Tapi amik masa yg lama utk pulih.. Sbb masa pakai tu naik jerawat besar dripada jerawat pasir naik besar.. Risau nk teruskan.. Tpi makin lama mengecut sekarang jerawat dh xda.. Klau naik pon seketul time period ja..

    ReplyDelete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo