Ad

SENARAI PELAKON MY COFFEE PRINCE

SENARAI PELAKON MY COFFEE PRINCE

MY COFFEE PRINCE

Malam ini episod pertama MY COFFEE PRINCE. Ada Janna Nick , suka suka.. hehehe.. actually Lisa tak tengok lagi drama popular Coffe Prince yang Korea tu , so mybe ok kot. Bakal menampilkan gandingan utama Fattah Amin dan Janna Nick. Turut membintangi Diana Danielle, Fahrin Ahmad, Daiyan Trisha,  Elly Suriati dan ramai lagi. Drama bersiri versi Malaysia ini diarahkan oleh Michael Ang. Akan mula ditayangkan pada 27 November 2017, setiap hari Isnin hingga Khamis pukul 10 malam di saluran Astro Ria 104 dan Astro Ria HD 123. Senarai pelakon MY COFFE PRINCE diantaranya : Fattah Amin, Janna Nick, Fahrin Ahmad, Diana Danielle, Daiyan Trisha, Sean Lee, Zain Hamid, Syafiq Ahmad, Ellie Suriaty, Faez Azemi, Sharifah Shahirah, Jasmin Hamid, Ejoy Azari

SENARAI PELAKON MY COFFEE PRINCE



PELAKONWATAK
Fattah Amin Raykal
Janna Nick Dani
Fahrin Ahmad Amri
Daiyan Trisha Ira
Faez Azemi Riduan
Sean Lee Jia Wu
Syafiq Ahmad Hadi
Zain Ahmad Syukri
Sharifah Shahira Zahara


LAGU TEMA / OST MY COFFEE PRINCE

Tajuk : Sebentar Saja
Penyanyi : Janna Nick


SINOPSIS MY COFFEE PRINCE 

Menceritakan kisah Dani, seorang gadis yang sering disalah anggap sebagai lelaki. Dani tinggal bersama ibunya Zahara dan adiknya Ira. Manakala Rayqal, seorang ahli perniagaan muda tidak mengetahui Dani sebenarnya seorang gadis, lalu menawarkan pekerjaan kepadanya di kafe yang hanya dikhususkan untuk pekerja lelaki. Dani yang perlu bekerja keras untuk menyara keluarganya menerima tawaran tersebut.

Sejak Dani mula bekerja di kafe itu, Rayqal secara tidak sengaja telah jatuh hati kepada Dani. Perasaan ini menyebabkan Rayqal mula meragui seksualiti dirinya kerana di matanya, Dani adalah seorang lelaki. Sementara itu, Dani juga telah mula menyukai Rayqal, namun tidak mahu mendedahkan bahawa dirinya ialah seorang gadis kerana beliau takut kehilangan pekerjaan.

GAMBAR PELAKON 



sumber : myinfotaip.com


3
( Hide )
  1. Tengok jugak drama ni walaupun tak minat Fattah Amin tapi sebab suka lakonan Janna Nick.

    ReplyDelete
  2. suka tengok lakonan Janna Nick...Fattah no komen..haha

    ReplyDelete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo