Ad

Cermin Makeup Berlampu , LED MAGIC MIRROR CONIE PERY

MIni Vanity mirror / Cermin Makeup Berlampu , LED MAGIC MIRROR CONIE PERY

Cermin Makeup Berlampu , LED MAGIC MIRROR CONIE PERY 


Assalamualaikum ! Asyik cakap pasal makeup dan skincare je ,, rasa nak tulis kelainan sikit tapi ada kena mengena dengan makeup juga .Heee... antara salah satu wishlist dari seorang perempuan ialah VANITY MIRROR . Senang cerita meja makeup berlampu . Senang nak makeup , nak snap gambar pun cantik . Lisa pun teringin juga dari dulu lagi , tapi itula dekat sini tak da yang jual . Nak beli pun besar dan berat jadi kena COD  sebab orang tu akan pasang sekali . Kurier ? memang tak la.. nanti takut pecah pula.  Hmm... susah le kalau gitu . Baru ni Lisa ada nampak cermin makeup berlampu ,  LED magic mirror dari CONIE PERY , comel, dan yang penting ada lampu juga. wahh menarik ! Kira macam mini vanity mirror  gitu .. 

LED MAGIC MIRROR CONIE PERY 



Walaupun rumah dah ada meja makeup dengan cermin , tapi Lisa masih suka guna cermin yang mudah diubah-ubah tempat . Magic mirror conie pery ini senang je nak alih-alihkan . Size yang comel kecil tu ringan je nak bawa . Dan bagian bawah tu boleh letak barangan makeup korang . Ha.. lagi senang kan .. tak perlu angkat beg makeup , pastu nak balance kan cermin lagi betul tak ?



Lampu di Magic mirror ini ada 2 warna , boleh di adjust kecerahan tu . Sama ada nak terang sangat , atau nak low kan kecerahan lampu tu . Tak perlu button bagai la , sekarang kan zaman canggih ,  tinggal TOUCH je ... dah boleh nyalakan atau padam lampu tu . Nak adjust kecerahan ... touch lama sikit . Wahh canggih betul.. Lisa ingat HP je ada touch touch ni . hahaha cermin makeup pun dah ada . Bagus-bagus ! Suka weih.. dah la cantik.. canggih pula tu . 





Untuk menyalakan lampu , mengatur kecerahan cahaya , hanya perlu touch pada bahagian logo diatas ini . Senang je bukan ?

Lampu pada cermin ini ni tak perlu menggunakan wayar yang disambung pada plug . Tapi .. hanya perlu di caj je . Macam power bank gitu.. dicaj .Kepala wayar pun lebih kurang macam charger sambung , so senang la kalau korang nak caj ... Mna tau terlupa letak wayar caj tu kan . 





Ditempat kerja , Lisa biasanya nak makeup kena pakai cermin lipat tu . Susah nak di stabilkan sebab takde stand dia . Lepas tu makeup pula ada kt drawer.. so kalau nak makeup kat meja tempat kerja ni kadang terabur sikit la . Makan space . 

Bangun lambat , rushing , dan tak da masa nka makeup... sebab tu kadang pergi kerja dengan muka yang hanya spray dengan cecair ( lisa guna bioessence ) untuk lembabkan muka je dulu pastu nanti sampai tempat kerja baru la pakai makeup . Tu penting juga cermin di tempat kerja . Nak betulkan tudung ke , nak makeup ke .. kalau asyik ulang-alik pergi ke tanda s..leceh juga la sebab Lisa kerja di dalam mall . 



Nampak tak cermin bulat kecil tu ? tu fungsinya untuk zoom dari dekat bahagian yang kita nak tengoksecara detail ketika bermakeup , Mana tau comot ke hape. Contoh bagian mata.. kan selalunya kita kena dekat rapat-rapat dengan cermin untuk tengok elok tak eyeliner , eyeshadow... dan lain-lain . Best.. dah tak perlu rapatkan muka sebab dari jarak biasa pun dah boleh nampak detail dengan cermin macro tu . 






Bahagian drawer yang bawah tu boleh letak barang makeupkorang . Senang bukan ? tak perlu susah nak keluarkan dari beg makeup lagi . 

HARGA MAGIC MIRROR CONIE PERY 


Menarik bukan LED  Magic Mirror dari conie pery ini ? Lisa post kat Facebook ramai kawan yang cakap cantik ., baik yang depan cermin atau cermin tu sekali dua dua cantik  .EH perasan pula Lisa ni kan . Hehehe.. diorang tanya la berapa harga dan beli kat mana. Harga untuk MAGIC MIRROR CONIE PERY ni hanya RM145  . Diskaun 20% diberikan untuk 20 orang pertama ! Ha... korang kalau nak beli juga , boleh la Direct whatsapp  di 018-220780 , rujuk di website CONIE PERY , atau nak tengok lebih detail ... di facebook : CONIEPERY  , Instagram : @coniepery


REVIEW LISA :

I LOVE IT ! ya.. pertama kali buka je pun dah suka ,lepas tu guna dan memang memudahkan Lisa nak makeup di tempat kerj, atau dimana-mana saja lisa nak makeup . Rushing dan takda masa ? tak jadi masalah lah,...Lepas ni senangla kalau nak bawa cermin makeup berlampu ini  pergi holiday . Bukan apa.. hari tu time pergi kedah , pangkor ,perak.. kebanyakan homestay takde cermin dalam bilik . Kalau ada pun dekat almary . Huh.. tak da lampu macam mana nak makeup dengan elok .. betul tak ? So memang amat berguna sangat, lebihan lagi ada tempat boleh letak makeup dalam tu . Jimat space ..



NOTA : Promo khas diskaun 20% kepada 20 orang pertama yang buat pembelian LED magic mirror ni. Untuk dapat kod diskaun korang boleh hubungi no telefon 018-2220780  sebelum buat pembelian di website.




Detail selebihnya korang boleh rujuk dibawah ini : 

Tel: 018-2220780
Website: https://www.pineapple.my/product/conie-perie-magic-makeup-mirror/




17
( Hide )
  1. comelnya cermin tu !! macam nak grab satu je :D

    ReplyDelete
  2. Best betul..bawak pergi travel..siap makeup dlm tu sekali

    ReplyDelete
  3. Nak jugakkkk... sebab comel n warna pink.

    ReplyDelete
  4. alaa comelnya.. nasib dah ada vanity mirror kalo tak boleh beli seketul. heheheh

    ReplyDelete
  5. Wahhh menariklah, bentuk dia pun comel. Ni nak bawak pergi mana² pun senang.

    ReplyDelete
  6. Cermin dan wanita memang tak dapat dipisahkan kan..setuju tak ??

    ReplyDelete
  7. cantiknyaa.. nak beli.. tapi bajet bayar yuran anak lak hujung tahun ni..huhuuu.. kiv dulu la niat ni.

    ReplyDelete
  8. Wahh makin best la nak mekap pasni kan lisa.. nampak menarik laa.. nnt nak ushar gak laa satu hehehe

    ReplyDelete
  9. Wah makin sakan laa cik lisa kita make up nnt yerr

    ReplyDelete
  10. Alaa nak 50persen diskaun hihi macam berminat pulak

    ReplyDelete
  11. Comel lah magic mirror, lagi senang nak makeup ada lampu gitu

    ReplyDelete
  12. Eh comel sangat. Yang suka makeup patut ada ni, senang kan.

    ReplyDelete
  13. comelnya magic mirror conie pery.senang dibawa ke mana2 pulak tu

    ReplyDelete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo