Ad

6 JUTA HIT'S Blog CIKSEPET [dot] COM

Blog www.ciksepet.com cecah 6 juta pageview

Assalamualaikum ! Pejam celik finally  dah cecah 6 Juta pageview hits untuk blog www.ciksepet.com. Alhamdulillah ! Bermula dari pertengahan 2014 sampai la sekarang ,21.11.2017. Terimakasih korang yang sudi baca blog cerita budak sepet ini . Hehehe.. Tak seperti blogger lain , kalau ditanya bulan berapa start berblogging memang tak ingat ler.. hahaha.. entah , tak ambik tahu sangat dulu . Dan tak sangka pun boleh sampai ketahap yang sekarang . 


6 JUTA HIT'S Blog CIKSEPET [dot] COM


Terimakasih untuk cikgu underground Lisa yang dah tolong banyak dari zero to be Hero . Hero la sangat kan... masih banyak yang perlu dipelajari , jauh lagi perjalanan sebagai seorang blogger . 
Terimakasih untuk rakan-rakan yang sentiasa menyokong blog ini . 
Terimakasih juga untuk encik Shah Daniel ... untuk template ini 

Untuk korang yang baru mula nak berblog , jangan risau .. angka bukan ukuran sebuah blog . Terus belajar dari sekeliling , jangan malu bertanya , malu bertanya sesat di tandas.. EHH , merepek pula. Hehehe... Kejarlah ilmu tu dengan berbagai cara , sama ada tanya blogger yang berpengalaman , tanya google , atau masuk kelas coaching . ( yang ni Lisa tak reti nak sugest siapa la sebab tak pernah masuk kelas coaching ni .. jauh beb nak turun , lagipun ada beberapa sebab yang tak mengizinkan ) 
7
( Hide )
  1. Tahniah lisa.. wow 6 juta dah .. kekya baru nak merangkak ke 3 juta huhuhu..

    ReplyDelete
  2. pergh 6 juta tu..kene kejar 3 juta lagi..hahaha

    ReplyDelete
  3. hebat la blog cik sepet..

    blog saya tak tahu berapa di punya angka..

    kalau tengok Google Analytic tak cun sebab baru pasang beberapa bulan..

    kalau blogspot memang rekod awal-awal lagi.

    ReplyDelete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo