Ad

Magic Sim Pack Baru

Magic Sim Pack Baru

MAGIC SIM CELCOM BARU , BEST KE ? 
Sebelum ini magic sim celcom prepaid yang spesial dengan burung hantu . Unlimited data internet dari jam  1-7 pagi setiap hari .  Baca selebihnya di entri : Magic Sim celcom Prepaid  .  Kali ini celcom keluarkan plan yang baru .  Magic sim yang bru ini pula apa kelebihannya ? 


Kelebihan Simcard magic sim yang baru , 
Harga untuk pek permulaan rm10.00 , dalam tu kalian akan dapat , 
*  Free basic Internet 500 MB 
*Free Hi-Speed Internet 200MB
* Kredit rm 6.00 
*Call rates 24 sen/ min
* Unlimited call atau panggilan tiada had untuk sesama network . 
* Carry forward Unused data internet , Data yang tak habis boleh dibawa kebulan hadapan 


DETAILMAGIC SIM BARU


Magic Sim baru Free Unlimited Call 

Magic sim sebelum ni ada had untuk unlimited call On-Net , sama ada 25 minit , atau 75 minit sahaja , bergantung dengan topup reload yang kalian masukkan . Sedangkan untuk prepaid magic sim yang baru pula , kalian akan dapat unlimited call , panggilan tiada had berapa lama pun ikut validity reload kalian .  Kalau reload tu active lagi , boleh la untuk call lagi .Kalau telah tamat tempoh , kena topup dulu la jawapnya . Hehehehe 

Carry Forward Unused Data
Kadang kala membazir juga kan , sayangnya data masih ada lagi tapi burn macam tu saja. Tenang , magic sim kali ini ..data internet yang tak digunakan boleh dibawa kebulan hadapan. Best nya !! 

Extend Validity Reload .

Masih ingat dengan perpanjangan tempoh kredit yang boleh dibuat untuk 1 atau 2 tahun tanpa tamat tempoh ? Untuk magic sim lama , system itu dah dilupuskan ,. Dan untuk pelan magic sim yang baru ini , system tempoh active reload hingga 1 atau 2 tahun kini dimasukkan kembali . Jadi untuk kalian yang malas topup reload ni, memang sangat bagus. .  Boleh panjangkan tempoh Free basic internet yang ada.
Kelebihan magic sim baru 

Magic Sim Pack baru ni dah tiada lagi burung hantu ?

Jawapannya : burung hantu ada lagi , tapi bezanya kalian kena beli sebelum menggunakan burung hantu . RM 5 untuk 10GB internet data , dan rm 2.00  untuk burung hantu 2GB . 
Sebenarnya , burung hantu ni memang dah nak dilupuskan dari bulan 2 haritu , setelah keluar package postpaid First Gold rm80 . Sebab base on report yang company survey.. tak banyak customer  yang guna burung hantu..sebab itu kalau kalian nak guna burung hantu  kena add On dulu .

Cara untuk aktifkan burung hantu magic sim baru : 

Hantar sms ; 

MAXHANTU5  ke number 28882   , 
untuk kuota 2GB 

MAXHANTU10 ke number 28882 
untuk kuota 10GB . 



cara activekan internet burung hantu 

Pakej internet Magic Sim ;

Pelan internet terendah magic sim sebelum ni rm5 untuk 500mb sahaja, pelan yang baru kalian dapat nikmati 1GB data dengan harga hanya rm8.00 sahaja .  Untuk weekly sama saja , pakej Rm18 untuk data mingguan. Yang menariknya, sekarang celcom bagi extra Gb Lebih banyak dari sebelumnya   . Bermula dari S,M ,L ,XL, dan 2XL .

Cara activekan data Internet Magic Sim Baru 

Daily / Harian
Taip SMS :  "NET8 " hantar ke 28882

Weekly / Mingguan
Taip SMS : " NET18 " hantar ke 28882

Monthly /Bulanan
Taip SMS :  "NET38 / NET48 / NET68 " hantar ke 28882

NOTA : 
-RM8  (S) untuk data internet sehari :  kuota 1GB 

-RM18  (M) untuk data internet seminggu : kuota 1GB 


-RM38 ( L )untuk data internet Sebulan : Kuota 4GB ( 2GB anytime + 2GB weekend ) 

-RM48 (XL) untuk data internet sebulan : Kuota 5GB ( 3anytime + 2 GB weekend )  . Percuma 30 minit freecall   OFFNET (maxis, digi, umobile etc) 

-RM68 (2XL ) untuk data internet sebulan : Kuota 7 GB ( 5GB anytime + 2GB weekend ). Percuma 60 minit free call to OFFNETT .  











NOTA PENTING :

Untuk pengguna Magic sim yang dah sedia ada , akan kekal mendapatkan benefit seperti plan sebelum ini . Burung hantu kekal... sebab tu jangan tukar ke plan magic sim yang baru y a. =) 

magic sim baru


1
( Hide )
  1. plan nk tkr postpaid yang bagus murah

    Salam Jumaat ! ;)

    www.azlindaalin.com

    ReplyDelete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo