Ad

Fresh dan wangi dengan De'Xandra

Fresh dan wangi dengan De'Xandra

 Fresh dan wangi dengan De'Xandra || Assalamualaikum semua , selain makeup.. barang perempuan yang ada dalam beg mesti kalian dah tahu kan ? ya.. betul.. perfume . Perfume antara barang yang wajib ada untuk sesetengah perempuan . Paling kurang pun kaum hawa ni ada 2 perfume , satu letak dalam beg dan satu lagi simpan di bilik. Dari banyak-banyak perfume.. pastinya selera orang lain-lain . Ada yang suka jenis bau kuat , dan Lisa pula suka yang jenis perfume soft dan fresh tapi tahan lama . Kawan syorkan jenama De'Xandra .







Memang rambang mata la dibuatnya .. banyak jenis perfume De'Xandra,, berpinar mata nak pilih . Bukan hanya untuk perempuan sahaja tau , tapi untuk lelaki juga ada ! setelah lama tengok list , finally  pilih De'Xandra wangian DKNY Fresh Blossom . 



Proses penghataran sampai ketangan Lisa, 3 hari masa bekerja . Cepat bukan ? time tu tak sabar betul tunggu perfume tu, excited la katakan .. sebab tak pernah try pakai De'Xandra.  Selalunya dengar dari kawan-kawan je.  Kali ni nak try la sendiri .
Untuk senarai jenis perfume De'Xandra , kalian boleh tengok di gambar bawah ini. 







CIRI-CIRI lain yang ada pada DE'XANDRA PERFUMES

1) 35ml , EDP perfume
2) Mudah di bawa TRAVEL
3) Produk bumiputera
4) Tahan lebih lama, lebih 8 jam
5) Setanding produk antarabangsa
6) Kesemua senarai perfumes adalah yang paling di cari penggemar perfume
7) Menepati citarasa dan permintaan rakyat MALAYSIA


Nabil Raja Lawak dan wife Nabil, Zira adalah Duta Dexandra. Nabil pernah bawa masuk Dexandra ke Astro Ria dalam rancangan MeleTOP dan juga Radio EraFM.


REVIEW LISA : wangi memang wangi , tahan lama pula tu . Rasa fresh dan tak pening kepala kalau spray ke baju atau badan . Botol yang kecik dan senang dibawa kemana-mana , masuk bag pun okay. Wangi lebih kurang dengan jenama perfume dubai yang mahal tu.. tapi harga mampu milik .Memang tak salah la pilih perfume De'Xandra .

Dah baca review mesti tergoda nak try juga kan ?  Untuk pertanyaan lebih detail atau pembelian..kalian boleh beli atau contact detail berikut . . How to buy/contact:

Phone No: 0132644310 (Liaomey)

Sesiapa yang teringin nak buat business Dexandra dropship/Agent , bersama dengan team Chettaki Omey, boleh contact Liaomey.

4
( Hide )
  1. Terpesona tgk paket kecik tu mudah nak sisip dlm handbag...akak ni suka tau benda2 yg kecik boleh bawa travel...cun lah nanti nak usya

    ReplyDelete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo