Ad

Rayani Air Gantung Operasi

Rayani Air Gantung Operasi
Rayani Air Gantung Operasi pilot mogok
Rayani Air Gantung Operasi || Rayani Penerbangan pertama patuh syariah di Malaysia., sebelum dengar review ada yang puas hati dan ada yang tak puas hati . Puas hati sebab Rayani bagi tiket tambang yang murah , tak puas hatinya sebab ada la beberapa kali penerbangan lambat. Flight delay berjam-jam .
 
Ravi Alagendrran , pemilik Rayani Air memberitahu mStar Online pada pagi Sabtu, penggantungan itu sehingga tempoh yang akan dimaklumkan kemudian. penggantungan itu sehingga tempoh yang akan dimaklumkan kemudian. Habistu penumpang yang dah book tiket macam mana pulak ?
"Semua bayaran balik dan pertanyaan berkaitan dengan penumpang yang telah ditempah awal, perlu dipanjangkan kepada info@rayaniair.com atau hubungi pusat panggilan di +603-27214925 (beroperasi setiap hari dari pukul 9 pagi sehingga 6 petang)," ujar Ravi.


"Ingin dimaklumkan bahawa kita telah menggantung operasi berkuat kuasa serta-merta pada 8 April 2016 sehingga dimaklumkan kemudian.

"Ia adalah sebahagian daripada pelan penstrukturan semula syarikat. Kita akan beroperasi semula selepas melakukan penstrukturan semula," katanya menerusi khidmat pesanan ringkas kepada portal berita ini



Lisa takde kesempatan lagi naik Rayani , hmm ... kabarnya , semalam pilot mogok tak nak terbangkan pesawat rayani , dan terpaksa penerbangan tu dibatalkan. Marah le penumpang sebab hari tu juga baru dimaklumkan yang flight dibatalkan. Tiga penerbangan dari Kuala Lumpur yang dijadualkan terbang ke Langkawi (RN182), Kota Kinabalu (RN130) dan Kuching (RN154) pada Jumaat dibatalkan .







Gantung sementara la ni.. nanti semua dah stabil.. Rayani boleh Fly lagi diawan biru.. 


3
( Hide )
  1. InsyaAllah.. mungkin kemudian akn ok kot.. kot la.. hehe.. baru duk usha2 kot kmudian leh terbang ke langkawi

    ReplyDelete
  2. ni mesti ada yang tak kena ni. kesiannya dieorg

    ReplyDelete
  3. Takpe laaa ..semoga lps.ni dapat perbaiki kesilapan diaorang...

    ReplyDelete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo