Ad

Kenali Lelaki Melalui Sifat Luaran

Kenali Lelaki Melalui Sifat Luaran
Kenali Lelaki Melalui Sifat Luaran|Mungkinkah ciri-ciri yang ada dibawah membuatkan pasangan anda terpikat dengan anda atau apa yang disenaraikan ini salah? Kaji sendiri.

1.RAMBUT PANJANG
Lelaki berambut panjang nampak macam ganas tapi sebenarnya ada yang mengaitkan mereka sebagai seorang yang romantik dan berjiwa lembut. Nampak luaran ganas dan sukar didekati namun sebenarnya mereka berhati 'tisu' berjiwa lembut.Bukan itu sahaja,ada kajian yang mengatakan lelaki jenis ini juga nampak romantik dan seksi.

2.RAMBUT PENDEK ALA ASKAR
Tegas dan mungkin kelihatan agak kasar. Itu yang selalu digambarkan mengenai lelaki berambut pendek ala askar ini. tetapi ada juga wanita yang suka gaya seperti ini kerana akan melambangkan ciri-ciri maskulin seorang lelaki .Nampak lebih jantan.

3.BOTAK
Nampak ganas dan jahat ,itu luaran sahaja. "DON'T JUDGE THE BOOK BY IT'S COVER .Bagi sestengah wanita beranggapan lelaki botak sebenarnya memiliki sifat kelelakian yang kental,tahan cabaran tetapi masih terselit kelembutan didalam dirinya . Selalu lelaki botak juga seorang yang MANJA !

4.BERKUMIS
Nampak lebih matang ,ada ciri-ciri maskulin dan seorang yang mengambil berat.Tetapi lelaki berkumis juga sering kali dikatakan seorang manja dan tak lokek belaian.Untungnya wanita yang dapat lelaki seperti anda.

5.Bermisai
WAH! Macho tu Bro ! kalau bermisai lentik ,lagi nampak lebih ganas dan garang .Tetapi hakikatnya tidak bukan? "COME ON BRO ! ' Buktikan yang anda juga seorang lelaki yang budiman dan menghargai orang lain.

6.KURUS
Lelaki kurus sering dikatakan memiliki kemahuan dalam seksual yang agak tinggi berbanding lelaki berbadan tegap.Dan lelaki kurus juga memiliki tahap cemburu yang sukar untuk dibendung ,Jaga-jaga ,jangan sampai makan diri sendiri.

7.GEMUK ATAU BOROI
Anda dikatakan mempunyai sifat penyayang luar biasa,berfikiran jauh dan matang mengendalikan hubungan berbanding dengan lelaki yang bertubuh sederhana atau kurus. Tak kiralah walau perut anda umpama wanita mengandung 5 bulan sekali pun, pasti kekasih anda akan berasa selamat disamping anda
1
( Hide )

both
© all rights reserved
made with by templateszoo