Ad

Ephyra SKIN BAR , Bagus Ke ?

Review : Ephyra Skin Bar
Ephyra SKIN BAR , Bagus ke ? | Ephyra ada keluarkan produk baru iaitu Ephyra Skin Bar. Lisa dapat Free sample je ni , kalau  kalian nak dapat Free jugak, senang je . Caranya : beli Ephyra paket yang Premium rm197 , 30 sachet tu dan mereka akan bagi sample Ephyra Skin Bar secara percuma sepanjang pembelian bulan Disember ini. Muka Lisa memang tak ada jerawat , tapi jenis kategori yang sensitif lah jugak . Sebab bukan semua jenis produk boleh sesuai dengan muka Lisa ni ha . Tak kisah lah mahal ke murah , kalau dah nama tak sesuai maka akan timbullah jerawat ,kering dan menggelupas selepas penggunaan pertama produk berkaitan .

Maka bermulalah Lisa Cuci muka menggunakan Ephyra Skin Bar sebelum tidur dan selepas bangun tidur. Sebab nak tahu juga kan bagus ke tidak Ephyra Skin Bar ini. Cara penggunaannya :
Step 1 : Basahkan muka dan buihkan , kemudian sapu ke wajah . Macam gambar dibawah ini. Lisa memang suka sapu terus Ephyra Skin Bar tu kemudian urut secara perlahan diseluruh wajah. 

Step 2 :  Bilas dan keringkan ! mudah je kan. Dan hasilnya seperti gambar dibawah ini. 

Tiada sebarang edit gambar atau aplikasi telephone 360 dalam gambar diatas ataupon secait makeup. Muka fresh dan natural setelah Pemakaian selama 5 hari ini, membuat Lisa betul berpuas hati. Dan hasil dari cuci muka sebelum tidur dan selepas bangun pagi ,membuat kulit wajah semakin anjal dan rasa tegang. Jerawat baru nak naik pon terus jadi kecut . Best pakai Ephyra Skin bar ini. Bau pon wangi and fresh ! Sesuai juga untuk kalian yang mempunyai masalah kulit berminyak . Dan sekarang ramai orang tegur sebab dah mula nampak perbezaan dari sebelum ini. Ephyra skin bar dah boleh mula masuk dalam senarai Produk kecantikan yang perlu dimiliki dalam buku catatan Lisa dari mula sekarang ! Ephyra ,I love It. 


0

No comments

Post a Comment

both
© all rights reserved
made with by templateszoo