Ad

Gadis cantik memilih Bunuh Diri

Gadis cantik bunuh diri
Gadis cantik memilih Bunuh Diri | Dari banyak jalan, bunuh dirilah yang jadi pilihan Aima. Seorang gadis cantik yang cuba mengadu nasib untuk mencari sesuap nasi di Bandaraya ini . Aima mencuba membunuh diri dengan terjun dari bangunan tingkat tiga di tempat dia bekerja.

Nekat bunuh diri menyebabkan kedua tangan patah dan luka dibagian muka. Beberapa bulan lepas dia pernah datang untuk bekerja ditempat boss Lisa. Dia dijanjikan kerja di kedai bukan sebagai pembantu rumah oleh agensi pekerjaan dikampungnya, Medan, Indonesia. Dia memberontak dan terus memberontak nak balik ke tempat asal. Masuk kali ke 3 dah ketika dia datang kerumah boss Lisa  . Tahan 1hari je , lepas tu dia  cakap nak balik ! Bukan salah boss, tapi dia memang tak nak kerja dah kat Malaysia ini. Mungkin terfikir family si kampung kot. Nak balik tapi tak leh sebab dia ada sign agreement dengan agensi dia.

Kemarin terjumpa lah dengan akak agensi yg kat sini tu, dia sembang-sembang ... pasal Aima tu. Bagitau yang sia try bunuh diri. Aish.. nak salahkan siapa? Hurm kenapa  bunuh dirilah jalan yang dia pilih..
3
( Hide )
  1. mungkin dah putus asa dan tak berfikir panjang..smoga diberi hidayah untuknya

    ReplyDelete
  2. ya allah..berikan kekuatan dekat die

    ReplyDelete
  3. dh xde tmpt nk bgantung so dia ingat dgn bunuh diri akan selesai semuanya..org skrg dia x pk alam kubur dan neraka.dia cume pk alam dunia skrg je

    ReplyDelete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo