Ad

Jadual Final Piala Suzuki AFF 2014 Malaysia VS Thailand

Jadual Final Piala Suzuki AFF 2014 Malaysia VS Thailand , Jadual Perlawanan akhir Piala Suzuki 2014 Malaysia vs Thailand , Jadual penjualan Tiket online dan tiket biasa perlawanan Malaysia vs Thailand 20 Disember 2014 . FInal AFF Suzuki Cup 2014 Malaysia Vs Thailand
Jadual Final Piala Suzuki AFF 2014  Malaysia VS Thailand | Perlawanan antara Malaysia dengan Vietnam separuh akhir kedua di Stadium Nasional My Dinh, berhasil mendapatkan keputusan dengan score 4 untuk team Harimau Malaysia dan 2 untuk team dari Vietnam telah membawa Malaysia berhasil masuk dalam Final AFF  Suzuki Cup 2014 / Perlawanan akhir Piala Suzuki AFF 2014 . Skuad Harimau Malaya melangkah ke perlawanan akhir Piala AFF Suzuki 2014 edisi ke 10 dalam kelas tersendiri selepas  menyingkirkan pasukan pilihan Vietnam. Pada perlawanan final tersebut Malaysia akan berhadapan dengan team dari Thailand .


Jadual Final AFF  Suzuki Cup 2014 Thailand vs Malaysia   pada Rabu ,17 Disember 2014
berlangsung di Stadium Rajamangala, Bangkok

 Perlawanan akhir Piala Suzuki AFF 2014 Malaysia VS Thailand dijadualkan pada 20 Disember 2014
di Stadium Nasional Bukit Jalil 

Tiket Online untuk menyaksikan perlawanan antara Malaysia vs Thailand 20 Disember 2014 akan dijual bermula esok ,Ahad sehingga Rabu depan. Bagi tiket biasa pula, akan mula dijual di kaunter mulai Khamis ini hingga Sabtu, dengan harga ditetapkan RM50 bagi dewasa dan RM10, kanak-kanak.sebanyak 2,500 tiket diperuntukkan kepada penyokong Thailand.

"Di Bangkok, Thailand nanti, mereka bagi kita 2,500 tiket untuk penyokong dan jumlah sama juga akan kita peruntukan kepada mereka," dimaklumkan Setiausaha Agung Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM), Datuk Hamidin Mohd Amin



3
( Hide )
  1. bola oh bola... semoga tiada apa lagi kekecohan ..Malaysia kne fight... juarai piala AFFSUZUKI ni.... ^__^

    salam perkenalan dari mommylina

    ReplyDelete
  2. Dollah jangan silap percaturan lagi macam kat Shah Alam dulu. Yang penting barisan tengah dan depan mestidimasukkan player yang skill tinggi seperti Indraputra, Amri, Gary, Azamudin dan Piya. Itu ramuan sangat penting untuk kejayaan Malaysia.

    ReplyDelete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo