Tukar Kuaci Dengan Delima

Tukar Kuaci Dengan Delima  | Putih-putih melati, merah-merah delima,siapa yang baik hati pasti ku terima. Eh, nyanyi la pulak. Semenjak dua menjak ini Lisa suka makan buah delima sebagai pengganti makanan ringan . On Diet la katakan. Dah kurus nak kurus lagi wat pe ? Eh ,, naik dah saiz pinggang. Kena kuruskan semula , Baju dah tempah dengan saiz yang time kurus oi.. Nanti kang baju ketat pulak time Majlis . Dah lah majlis tinggal beberapa minggu lagi. 

Jadi Lisa dah dua hari ini tak makan tengah hari . Tukar pemakanan dengan makan sandwich ketika pagi dan tengah hari makan buah delima . Makanan sunah lah katakan , selain itu juga mengandungi banyak khasiat lain seperti menurunkan berat badan  dan Baca DISINI. Tak lapar ke tak makan ? tak lapar pun sebab pagi ada makan roti dah kan. Makan Delima ini dengan makan kuaci lebih kurang , kerna petik satu-satu buah tu dan makan. Sama lah makan kuaci kan.


Lisa makan sebiji buah delima saiz besar. Kenyang dah tak payah makan nasi.Selain itu amakn delima juga menyehatkan kerna tidak mengandungi bahan kimia seperti makanan ringan ,sebab tu tukarlah dengan mengamalkan makan delima daripada makan makanan ringan yang tak berkhasiat . hehehe. Merah dan manis buah delima ni . Berharap saiz pinggang akan berkurang sama seperti saiz sebelum ini agar baju tak ketat dan nampak cantik dalam majlis nanti . (Perasan ) .


 

1 ulasan:

Ya Allah mana nak dapat delima merah mcm ni ? :'( Tsk Tsk :'(


EmoticonEmoticon