Ad

Rutin Skincare Harian - Pelembab Muka dan CC Cream

Rutin Skincare Harian - Pelembab muka Aqua Whitening Cream dan Gold Nano CC Cream Hansaegee Nature

Rutin Skincare Harian - Pelembab Muka dan CC Cream 

Assalamualaikum  ! Cuaca panas buatkan kulit muka jadi kering dan juga boleh jadi sunburn kalau tak jaga dengan betul-betul . Penjagaan kulit wajah penting ya dalam rutin harian bukan untuk cantik sekarang ni je , juga nak elakkan tua sebelum usia . Rutin harian Lisa gunakan pelembab muda dan CC Cream . Teruja pula nak share dengan korang pengalaman Lisa menggunakan skincare terbaru ni , Aqua Whitening Cream dan juga New packing Gold Nano CC Cream ... kedua produk ni dari Hansaegee Nature . Jom baca sampai habis !



Aqua Whitening Cream Hansaegee Nature .

Sebenarnya Lisa dah lama teringin nak cuba Aqua Whitening Cream ni , lepas tengok review kawan ramai yang cakap best produk ni sebab water drop based m, dan produk ni memang HOT'S  . Tergoda pula kita nak cuba . AQUA WHITENING CREAM ,ialah moisturizer atau pelembab . Pelembab ni boleh memulihkan  kerosakan kulit akibat sunburn dan kemerahan pada kulit dengan baik . Melembabkan kulit secara mendalam dengan water drop . AQUA Whitening Cream ni sesuai untuk semua jenis kulit ! All skin type, Oily skin / Dry skin / Combination skin

Krim pelembab ni mempunyai kesan water Drop tau . Selepas letakkan cream dan buat gerakan urutan , titisan air akan kelihatan terbentuk dengan segera pada kulit kita dalam beberapa saat je . pelembap tu  sepenuhnya diserap kulit sampai kelapisan dalam .  Sangat menyegarkan, dan tiada perasaan melekit , sesuai sangat dengan cuaca panas sekarang ni ha .. rasa sejuk je kalau pakai diwajah ...



WATER DROP MOISTURIZER 


Magical Hydrating effect . WATER DROP akan 
Menyegarkan kulit - Kulit berasa sejuk & lembut. Bahan-bahan pelembap berubah menjadi bentuk Air Drop dengan serta-merta, memberi kesan memberikan kelembapan pada kulit & tanpa rasa melekit . 
kelembapan yang tinggi kepada kulit sepanjang hari. Juga berfungsi untuk kawalan lebihan minyak / sebum.


Oleh kerana ekstrak Herbal, ia melegakan kulit, dan tingkatkan pelembab ini sampai menembusi jauh ke dalam kulit. Cream ni juga mengekalkan kelembapan untuk membentuk kulit yang kukuh.




KANDUNGAN AQUA WHITENING CREAM

🌼 "Minyak Benih Camellia Japonica" -

  • Non-comedogenic, tidak menghalang  liang kulit, tidak menyebabkan jerawat
  • Membaiki kerosakan kulit seperti Drynes & Sun Burn .
  • Menyimpan kelembapan sampai meresap kedalam lapisan kulit .  

🌼 Niacinamide, memberikan tona kulit yang cerah, bersih dan anjal.
* Juga dikenali sebagai vitamin B3, yang berfungsi untuk menghalang penuaan kulit,
* Membaiki penampilan akibat liang pori yang membesar , nada kulit tidak sekata
* Memperbaiki garis-garis halus, kusam, dan permukaan kulit yang melemah.

Kesan Whitening & Moisturizing ditambah pula  dengan ekstrak herba yang memberikan menembusi sampai kedalam lapisan kulit  , menormalkan tahap kelembapan dalam kulit dan membuat kulit yang lebih cerah dan anjal . .

Kelebihan Aqua Whitening Cream Hansaegee Nature : 

- Mencerahkan tona kulit muka akibat sunburn &  dryness damage skin .
- Melembabkan kulit wajah sampai ke dalam lapisan kulit .
- Memperbaiki garis-garis halus , kusam dan permukaan kulit yang melemah juga kulit mati .
- Menghalang penuaan Kulit
- Mengecilkan liang pori yang membesar .



CARA PENGGUNAAN : 
🌸 Cara yang betul untuk menggunakan Aqua Whitening Cream, selepas korang sapu cream pada wajah, Urut wajah  & "tepuk " muka anda perlahan-lahan dengan tangan, maka Water Drop akan muncul serta-merta, ia sangat lembap, dan membasahi kulit wajah korang , dan mudah diserap ke dalam kulit, sehingga ia menyerap sepenuhnya ke kulit.



REVIEW LISA - AQUA Whitening Cream .
Lepas penggunaan beberapa minggu ni ...kulit wajah sentiasa terjaga kelembapan, rasa lembut ,anjal dan tak kering .  memang BEST lah ! Biasanya Lisa akan gunakan tuk skincare rutin harian seperti pagi , sapu sebelum memakai Nano Gold CC Cream Hansaegee Nature . Dan Malam hari , sapu pada wajah sebelum tidur .Lepas gunakan pelembab muka Aqua Whitenig Cream ni kulit wajah rasa sejuk terhidrate dan lembut jee.. rasa nak pegang selalu wajah ni . Result pemakaian bergantung pada kulit wajah memasing ya . Nah korang kena rasai sendiri tau ! 

Masa korang sapukan Aqua Whitening  , korang akan rasa sejuk diwajah. Best weih sejuk sejuk gitu ,. lagi-lagi dalam cuaca panas macam sekarang ni . 

Start ratakan ke seluruh wajah dan korang akan nampak effect yang cream ni meresap kedalam lapisan kulit dan mula la nampak water drop . Rasa macam lepas cuci muka gitu . Best . ! rasa nak continue guna lepas ni . Lisa biasanya akan gunakan pagi hari sebelum sapukan Gold Nano CC Cream , dan malam hari sebagai pelembab wajah sebelum tidur. 




Tadaa... nampak glowing dan rasa moist gitu . Lisa biasakan gunakan pelembab muka sebelum tidur atau dipagi hari untuk jaga kelembapan kulit wajah agar tak kering dan membuat kulit nampak kusam tak bermaya . Nak tidurpun kena cantik gitu ...



GOLD NANO CC CREAM WAJAH BARU 2019

Kini packing GOLD NANO CC CREAM HANSAEGEE NATURE berwajah baru  ,  lebih banyak kandungan isi didalamnya iaitu 50 ml , packing sebelum ini 35ml dan dengan sun protection SPF50 PA++ , Packing lama Gold Nano CC Cream sebelum ni SPF 35 PA++ . Lebih banyak isi dan lebih tinggi SPF .Untuk detail selebihnya Lisa dah tulis dalam artikel sebelum ini , korang boleh baca di : Hansaege Nature Gold Nano CC Cream 

OLD PACKING GOLD NANO CC CREAM HANSAEGEE NATURE 


Gold Nano CC Cream Hansaegee Nature ni akan meratakan tone warna kulit korang . Tak perlu risau terlalu terang dari warna kulit sebenar.  CC Cream yang lebih ringan dari alas bedak , Gold Nano CC Cream ni memiliki tekstur krim lebih lembut yang sangat ringan dan halus , yang akan membantu korang untuk meratakan tona wajah yang tak sekata. 


Cara Penggunaan .
Pump keluar secukupnya dan kemudian tap tap kan di wajah .
Ratakan dengan menggunakan jari sahaja .

Senang je bukan ?







Nah Lisa bagi tutorial vlog rutin harian penjagaan kulit dengan Aqua Whitening Cream dan Gold Nano CC Cream Hansaegee Nature  .


A post shared by Lisa Ciksepet (@mawar_biru89) on







 ♥️Aqua Whitening Cream Sebagai moisturiser , kandungan water base dia memang BEST , juga berkesan tuk merawat sunburn tau ! Muka pon nampak fresh. 
Berat isi  : 50ml 
Harga : RM148.30  
Kelebihan : Whitening & Moisturizer 

Something best about this cream , its water Drop Cream Based. U must try it !!



 ♥️Gold Nano CC Cream kini hadir dengan packing baru tau 😱. Lebih banyak iaitu 50ml dan juga SPF 50+ PA+++ 
Berat isi : 50ml
Harga : RM128.00

Kelebihan : All in One day Cream , meratakan tona wajah dan cerah semula jadi . 





Itu sahaja perkongsian dari Lisa kali ini ... harap bermanfaat untuk korang ya  !


Untuk pembelian Produk penjagaan kulit Hansaegee Nature Gold Nano CC Cream , boleh korang dapatkan di detail bawah ini.  

. Detail selebihnya ada dibawah ini .  
Hansaegee Nature 






1
( Hide )

both
© all rights reserved
made with by templateszoo