Ad

Kekal Bentuk Badan Cantik Dengan Shapee

Kekalkan Bentuk Badan Cantik Dengan Shapee

Kekalkan Bentuk Badan Cantik Dengan Shapee

Assalamualaikum ! Tahun 2017 dah nak melabuhkan tirai . Mesti ada azam yang mungkin dah tertunai atau yang belum . Ahaks... Azam nak kurus , ramai je yang buat azam ni tapi tu lah ,... sama ada berjaya ke tidak tu tengok juga usaha tu macam mana . Lisa ..pula macam mana ? azam nak bertambah berat ideal dah tertunai , azam nak bentuk badan shape pun dah tertunai . Salah satu cara untuk dapat kekalkan bentuk badan cantik dengan shapee , pakai WAIST SHAPEE dan juga SEAMLESS TANKEE  dari SHAPEE.

WAIST SHAPEE


Nak dapatkan bentuk badan yang cantik ni memang perlukan perngorbanan . Bukan semua orang boleh tahan untuk diet ,atau buat senaman . Ya.. paling senang pakai bekung. Pakai bekung ni , keras dan kalau terkena besi tu memang sakit . Ye Lisa ada pakai juga sebelum ini , lepas tu tak pakai dah , sebab sakit dan pergerakan pun jadi terbatas . Tak selesa weih .. sampailah Lisa beralih arah ke Waist Shape ini . Selesa dipakai dan tak keras . Pakai Waist Shapee ni tak rasa and tak akan nampak yang korang sedang pakai .



Waist Shape ini boleh dipakai 5 hingga 8 jam setiap hari . Lagipun tak keras dan tak ada besi yang sebenarnya besi tu tak berapa elok untuk efect kesihatan . Senang la korang kalau nak buat aktivity , kerja , solat pun senang. 


WAIST SHAPEE



Shapee ini diperbuat dari high kuality material iaitu Nylon dan Spadex . Begitu selesa ketika pakai ni sampai lupa yang Lisa tengah pakai waist shapee ataupun seamless tankee. 

Dengan design 3d compression juga , meningkatkan dalam pembentukan badan setiap hari . Membantu peredaran darah dan metabolisme juga membakar lemak-lemak di bahagian perut dan pinggang.


HARGA WAIST SHAPEE 


Untuk harga Waist shapee ini korang boleh dapatkan hanya RM 65.00 sahaja . Untuk ukuran dan size , boleh rujuk gambar dibawah ini . 




Kelebihan Shapee 


Nah sebelum bercerita lebih panjang lagi .. Lisa kongsikan beberapa kelebihan pakai Shapee ni
  • Mengekalkan keseimbangan badan secara semula jadi 
  • Membentuk dan melangsingkan badan
  • merangsang sistem imun
  • Membetulkan postur badan
  • meningkatkan metabolisme
  • pengekalan anti-air .
  • meningkatkan peredaran darah
  • anti-selulit
  • Anti- Spider veins 

SEAMLESS TANKEE 


Seamleess Tankee ini sejenis shapewear , yang mempunyai kelebihan untuk membentuk postur badan kita . Lebih-lebih lagi untuk Lisa yang kerja banyak duduk atas kerusi ini. Tak dapat elak dari membongkok sebab penat weih duduk je kan.. Lisa bergilir pakai Seamless Tanke dan Waist Shapee . Secara tak langsung boleh la lisa betulkan posisi badan, membentuk badan S  dan mengurangkan kebiasaan membongkok .Hee.. rasa badan ni taff pula kalau pakai , lebih percaya diri dan confident gitu . 




HARGA SEAMLESS TANKEE 




Harga untuk sehelai SEAMLESS TANKEE ini rm 75.00 . Pakai Seamless Tankee ni memang selesa , macam kulit kedua . Tak rasa pakai shapeewear sebab diperbuat dari material yang berkualiti tinggi iaitu Nylon dan Spandex. Untuk ukuran pula korang boleh rujuk gambar dibawah ini : 






Cara Pakai Shapee

  1. Pakai bermula dari bawah , masukkan kaki dari bawah dan tarik keatas perlahan-lahan . 
  2. Tarik keatas bermula dari pinggang tarik bahagian tali tu . 
  3. Selaraskan tali tu sesuai dengan bentuk badan dan keselesaan . 
  4. Sesuaiakan bahagian dada pada bentuk posisi yang baik. 
  5. Laraskan pinggang untuk dapat bentuk badan S . 



REVIEW LISA

Dah hampir sebulan Lisa pakai ni , memang terasa lain la bentuk badan . Lisa suka pakai yang SEAMLESS TANKEE SHAPEE , sebab dapat kurangkan posisi duduk membongkok . Badan pon boleh rasa macam slim S , tapi tak ganggu pergerakan badan . Waist Shapee pun selesa juga , cara pakai pun senang , dan yang bestnya takda besi tak rasa keras dan sakit bila bergerak .  Ada banyak jenis Shapee ini , sama ada shapewear , maternity , nursing bra , compress wrap dan banyak lagi . Korang kena terjah sendiri la dekat www.theshapee.com


Gambar Lisa pakai Seamless Tankee




Kecik molek and slim je kan badan Lisa pakai Seamless Tankee dari Shapee ini. 


Info selebihnya korang boleh baca di : 


Website : www.theshapee.com  , 





5
( Hide )
  1. wah ..menarik la bentuk badan dia nanti

    ReplyDelete
  2. Halamak.. cam menarik je. Leh ilang boncit tak..

    ReplyDelete
  3. Wowww makin kecik molek laaa pasni dik lisa.. makin mengancam dah kakya tengok..

    ReplyDelete
  4. Menariklah, kena beli ni untuk dapatkan shape badan semula lepas bersalin.

    ReplyDelete
  5. Tak lama nak jadi isteri perlu jaga bentuk badan sempena hari raja sehari. :)

    ReplyDelete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo