Ad

REVIEW : Set Kecantikan Citra Mulia Kosmetik

Citra Mulia Kosmetik , The Face Supreme Whitening Day Gel Serum , The Face Supreme Whitening Night Gel Serum , Dr Herbal Whitening AB Cream , dan Juga hand and body moisturiser lotion Milano Ashley Green Tea ,Milano Ashley Rose Tea , set kecantikan berbahan herbal.
Set Kecantikan Citra Mulia Kosmetik [REVIEW ]  | Wanita dengan kecantikan memang tak terpisahkan. Betul tak ? Banyak je produk-produk kecantikan dipasaran yang dijual dari harga murah sampai harga yang  beribu-ribu. Bahkan ada yang sanggup untuk membuat suntikan botox demi untuk nampak  cantik.  Tapi pernah fikir kesan dimasa akan datang atau pernah selidik bahan-bahan kosmetik itu merbahaya atau tidak ? pernah kalian periksa kelulusan KKM tak ?

Ramai tengok kawan-kawan dalam media social menggunakan set kecantikan produk dari Citra Mulia Kosmetik ,Lisa teringin nak try la jugak. Mana tau ngam dengan muka kan. Set yang Lisa cuba antaranya : The Face Supreme Whitening Day Gel Serum , The Face Supreme Whitening Night Gel Serum , Dr Herbal Whitening AB Cream  , dan Juga  hand and body moisturiser lotion  Milano Ashley Green Tea  ,Milano Ashley Rose Tea . Nak tahu macam mana produk-produk yang Lisa senaraikan tadi ? meh baca . 

Set The Face Gel Serum |  Set The Face ini, Lisa pilih yang gel serum Malam dan Siang iaitu :  The Face Supreme Whitening Day Gel Serum , The Face Supreme Whitening Night Gel Serum . Gel serum ini berfungsi untuk melambatkan penuaan , menghilangkan kulit kusam atua noda hitam diwajah. Selain itu juga menganjalkan kulit wajah, terasa sentiasa muda dari umur sebenar. Haa.. ini bukan ayat promosi  tapi memang kesan yang Lisa rasa selepas menggunakan gel serum ini. Rasa sejuk di wajah ketika menyapu gel serum ini.

The Face Supreme Whitening Day Gel Serum & The Face Supreme Whitening Night Gel Serum 
Fungsi Gel Serums :

●Mengurangkan bekas-bekas jerawat ●Memutihkan kulit wajah
●Menghilangkan flek hitam ●Mencerahkan warna kulit
●Meratakan warna kulit ●Mengecilkan liang wajah
●Menghaluskan dan mengenyalkan kulit

Cara Penggunaan:
-Bersihkan muka anda.
-Sapukan sedikit serum dan leburkan dalam tapak anda
-Menyampaikan lapisan nipis serum cair di bahagian muka anda dan tekan, urut sehingga diserap sepenuhnya.
-Gunakan setiap hari waktu pagi dan malam, dan akan mendapat kesannya selapas penggunaan 7 hari.


 Set DR. Herbal | Dr Herbal Whitening AB Cream ,set ini terdiri dari 2 krim iaitu  krim A dan Krim B  .Krim A kita gunakan ketika Pagi dan Krim B gunakan ketika malam . Sapukan setelah menggunakan The Face Serum gel diatas.

Dr. Herbal ini juga mempunyai fungsi yang banyak dan tentunya manfaat yang diperlukan oleh kulit muka kita. Produk perawatan kulit wajah yang 100% terbuat dari bahan herbal, sesuai untuk semua kulit wajah. Dirumuskan khusus untuk membaiki semula struktur kulit dan lapisan sel-sel kulit yang rosak. Mengandungi Kolagen untuk membantu anda merawat dan melembab kulit wajah anda. Dr.Herbal dapat meremajakan semula wajah dan mencerahkan kulit wajah. Menarik kan ?

Manfaat DR. HERBAL WHITENING AB CREAM: 
Mencerahkan dan memutihkan wajah.
Wajah kusam, gelap dan kekuningan kembali menjadi putih bersinar.
Menghilangkan flek-flek, jerawat dan noda hitam
Menghilangkan tompok yang disebabkan oleh sinaran uv
Menjaga keanjalan kulit wajah
Mengatasi liang besar dan bekas jerawat sehingga wajah kembali menjadi mulus dan halus

Dan cara pemakaian yang mudah , semudah ABC sahaja : 
-Bersihkan wajah terlebih dahulu
-Sapukan THE FACE GEL SERUM.
-Ambil Krim secukupnya
-Sapukan krim A untuk pagi dan krim  B untuk malam. 

Yang terakhir , Hand and Body moisturiser Milano Ashley Green Tea dan Rose Tea. Lotion ini wangi yang menenangkan minda. Haha.. Lisa jenis memilih sedikit kalau mengenai wangian. Dan kebanyakan Lisa memang menggunakan kosmetik atau mandian yang beraromakan Green Tea. Sedap bau aroma lotion tu. Selain melembabkan , juga menjaga kulit dari kedutan. Grentea sebenarnya bagus untuk kulit, kaya dengan antioksidan yang berfungsi meindungi kulit dari cahaya matahari dan kerosakan 

Penggunaan yang mudah , jom saksikan video tutorial bagaimana saya menggunakan produk-produk The Face gelserum dan juga Dr.Herbal diatas :

Kesemua Produk Citra Mulia diatas dibuat dari bahan herbal dan yang penting mendapatkan kelulusan KKM . Mengapa kita perlu memeriksa ada KKM atau kandungan bahan herbal ke tidak ? sebab banyak set kecantikan yang dijual sekarang mengandungi bahan-bahan kimia yang merbahaya dan menjejaskan kesihatan dimasa yang akan datang .
Ingin tahu lebih banyak lagi mengenai harga dan produk kecantikan ini  boleh hubungi :


Website:
 http://www.citramulia.com.my/

Facebook Page:
 https://www.facebook.com/citramulia.my


Telefon:
+6012-2542448 / +603-6274 6881

Fax:
+603-6273 1669 

Alamat:
Citra Mulia Beauty
No. 3, Jalan 20/38A, 
Taman Sri Sinar, 
Segambut, 
51200 Kuala lumpur.



2
( Hide )
  1. amboi... :)
    jom join ga huda, http://rahsiahatikuyangtidakkufikirkan.blogspot.com/2015/03/segmen-kad-cinta2.html

    ReplyDelete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo