Ad

Kesilapan Gambar Drama Asam Pedas Untuk Dia

ASAM PEDAS UNTUK DIA TV3, ASAM PEDAS UNTUK DIA, KESILAPAN GAMBAR DALAM DRAMA , MISTAKE PICTURE ON FILM.
Kesilapan Gambar Drama Asam Pedas Untuk Dia | Bagi penggemar drama di TV3 memang tak asing lagi dengan nama Asam Pedas Untuk Dia yang disiarkan di TV3 setiap hari Sabtu dan Ahad pukul 7 malam. Lisa pon suka juga tengok drama ini, hehe. Tak nak tertinggal satu episod. 

Barisan Pelakon : Dayana Roza, Shukri Yahaya, Adella Aryana, Juli Farhana Marin, Fazlina Ahmad Daud, Manan Sulaiman. Walaupun drama ini diadaptasi dari novel , namun Lisa tetap suka tengok. Sweet gitu tengok Shukri yahya (ZIYAD ) berlakon dengan Dayana Roza (AININ) dalam pernikahan rahsia mereka. Haha.. 

Dan kisahnya hari ini Lisa tengok ulangan drama Asam Pedas Untuk Dia Episod 16 yang ditayangkan malam tadi , 01 March 2015. Dalam Erpisod ini ada part scene yang Aizad call Ummi menggunakan Skype , Ummi dia berada di London Melawat adik lelaki Aizad yang belajar disana.  Dan time sedang SKYPE tu , Nampak lampu background ummi di London SAMA , SEBIJI dengan Lampu yang ebrada di bilik Aizad . 


Scene Ummi dan angah berada Di London 


Scene babak ZIYAD berada dirumah [MALAYSIA ] , dalam bilik ZIYAD  .

Amacam ? nampakkan persamaan disitu .Mistake Picture Drama Asam Pedas Untuk Dia  Sebiji sama lampu tu . Mungkin lampu tu import dari London kot. Sepandai pandai tupai melompat akhirnya jatuh jua.#EHh . Hehehe..

4
( Hide )
  1. lampu tu mmg dia bawa dari malaysia ke london lah' diaorg beli dua, satu kat malaysia, satu lagi bawa g london....... ehhhh

    ReplyDelete
  2. uiii....sempat lagi tu lisa...particular betul..hahaha....psstt...shawl yg fazlina ahmad daud pakai sepupu akak yg taja tau...huhu..

    ReplyDelete
  3. uiii...particular betul lisa ni...nampak je dia..hehehe...

    ReplyDelete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo