Ad

Samsung Galaxy Note EDGE Harga dan Spesification Device

Samsung Galaxy Note EDGE Harga dan Spesification Device , price samsung galaxy note EDGE .
 Samsung Galaxy Note EDGE Harga dan Spesification Device | Wah bagi pengguna Samsung ,Berita baru yang pastinya dinanti-nantikan . Kini samsung telah melancarkan satu produk baru yang tentunya lebih canggih dan smart dari sebelum ini. Memperkenalkan , SAMSUNG GALAXY NOTE EDGE , mesti menggoda hati pengguna smartphone untuk memiliki device ini.

Harga yang ditawarkan untuk Samsung Galaxy Note Edge ini ialah retail pada rm2,999.00  dan mula dilancarkan oleh celcom pada hari ini. Harga yang boleh tahan woww , namun sebanding dengan kecanggihan Handphone ini. Nak tau seperti apa spesifikasi dari telephone pintar ini ? Jom baca lebih detail. 

Dilengkapi screen tepi yang anggun membuat Samsung Galaxy Note Edge tampil lebih bergaya. Fungsi screen tepi ini untuk menyimpan icon pada main screen jadi screen utama nampak lebih kemas . Memory user yang disediakan ialah 32GB dan suport dengan memory SD sampai 128GB. Ram yang cukup besar  iaitu 3GB RAM . Camera ?  camera untuk gadget ini sebesar 16MP untuk kamera belakang dan kamera depan 3.7MP. 

 Nikmati Screen Immersive yang bebas dari gangguan seperti menerima SMS dan panggilan melalui screen EDGE ketika kalian sedang menggunakan aplikasi di screen utama. lebih kurang seperti multi windows lah fungsinya . Nikmari screen video dan kamera dengan button kontrol  yang berada di bahagian tepi atau screen EDGE.  Dan masih banyak lagi fungsi dalaman yang memang ohsemm untuk kalian nikmati pada smartphone ini. 
Kebanyakan untuk telephone dengan batrey yang besar , akan memakan masa untuk memenuhkan atau charging Battrey, namun tidak dengan Samsung Galaxy Note Edge , ianya hanya memerlukan masa 30 minute untuk pengecasan 50% dari kuasa batrey.

Celcom menawarkan Samsung Galaxy Note EDGE dengan harga serendah RM1,738.00 sahaja dengan contrak selama 2 tahun. (tertakhuk terma dan syarat ) . 

Untuk maklumat lebih lanjut layari portal celcom di www.celcom.com.my atau kunjungi cawangan celcom terdekat. 
1
( Hide )
  1. Saya dapat merasai Samsung Galaxy Edge pada masa pelancaran baru-baru ini.

    ReplyDelete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo