Maggie Otak-Otak


MAGGIE OTAK-OTAK | Pernah dengar tak sebelum ini? Hahaa.. hari ini tetibe muncul idea bernas ,masak maggie goreng lepas tu makan bersama otak-otak. Sebab aku ni jenis hantu otak-otak,sedap woo otak-otak. Dan selepas masak tu tetiba teringin nak nama kan maggie otak-otak.
Resepi senang je : 1bungkus maggie goreng siap saji +2ketul otak-otak yang siap bakar +1bijik telur ayam. 
Caranya
-Masak maggie goreng seperti biasa 
-Dah siap , letakkan otak-otak 2 ketul diatas meggie tu. Haha jadilah maggie otak-otak. 
Rasanya boleh tahan sedap!
Selamat mencoba . 

5 comments.. read them below or add one

Nieyna Zainal Nieyna Zainal October 7, 2014 at 10:32 PM
hahahaha gigit jgk kak lisak ni kang hahaha
hidayu ayumie hidayu ayumie October 7, 2014 at 10:44 PM
heeee dulu fav btl otak2 ni.,,
tapi skrg kureng plak
ima salsuzaima ima salsuzaima October 8, 2014 at 10:06 AM
lisa, akak tak pernah lagi makan otak2... terliur plak..nyam3x...