Love Is ...


LOVE IS .. " Love is About Finding One's Real Self ,When You're Spending Your Precious Time With Your Lover,You Discover The Undiscovered Part's Of Your Life "
Kalau sedang bercinta , macam gambar diatas tu ha ..
Tiap malam bergayut dalam telephone sampai tertidur . Orang sedang hangat bercinta lah katakan .
Tapi kalau dah menikah ,takda lah sembang dalam HP sampai tertidur , kecuali yang duduk berjauhan tu . Manalah tau kan ,sebab saya pon belum menikah. Hehehe

{ 10 comments.. read them below or add one }

zulhilmitempoyak zulhilmitempoyak October 8, 2014 at 8:11 PM
erkkk... byk bil hujung bulan klu gini.. haha
Lisa Nurulain Lisa Nurulain October 8, 2014 at 8:26 PM
Guna redone freee.haha...guna clcom pon murah
.tkpon.. guna line@skype :p
Yan Ty Yan Ty October 9, 2014 at 9:08 AM
hurm... andai ku bercinta lagi.. mcm tu ke jadinya?
Rosmiza Ali Rosmiza Ali October 9, 2014 at 9:51 AM
Zaman bercinta semuanya indah belaka.. Kalau boleh tak nak berenggang.. Dah kawen takkan sama macam zaman bercinta dah.. Hehe..
Rosmiza Ali Official Blog™
Bro Framestone Bro Framestone October 9, 2014 at 11:50 AM
Ada je yang dah kahwin.. memalam layan hp memasing... percaya la...
akubiomed akubiomed October 9, 2014 at 1:43 PM
Apabila berumahtangga masing-masing melayan Handphone masing-masing macam Broframestone tulis. :)
Nadia Johari Nadia Johari October 9, 2014 at 3:19 PM
hahaha..kat ats tu kalau dh penat sangat..hehee
Mia Liana Mia Liana October 11, 2014 at 2:53 PM
lepas nikah.. bil dah tak melambung dah... dah ada kat depan mata..