Love Is ...


LOVE IS .. " Love is About Finding One's Real Self ,When You're Spending Your Precious Time With Your Lover,You Discover The Undiscovered Part's Of Your Life "
Kalau sedang bercinta , macam gambar diatas tu ha ..
Tiap malam bergayut dalam telephone sampai tertidur . Orang sedang hangat bercinta lah katakan .
Tapi kalau dah menikah ,takda lah sembang dalam HP sampai tertidur , kecuali yang duduk berjauhan tu . Manalah tau kan ,sebab saya pon belum menikah. Hehehe

10 ulasan

erkkk... byk bil hujung bulan klu gini.. haha

Guna redone freee.haha...guna clcom pon murah
.tkpon.. guna line@skype :p

hurm... andai ku bercinta lagi.. mcm tu ke jadinya?

Zaman bercinta semuanya indah belaka.. Kalau boleh tak nak berenggang.. Dah kawen takkan sama macam zaman bercinta dah.. Hehe..
Rosmiza Ali Official Blog™

Ada je yang dah kahwin.. memalam layan hp memasing... percaya la...

Apabila berumahtangga masing-masing melayan Handphone masing-masing macam Broframestone tulis. :)

hahaha..kat ats tu kalau dh penat sangat..hehee

lepas nikah.. bil dah tak melambung dah... dah ada kat depan mata..


EmoticonEmoticon