KISAH RINDU SEORANG IBU YG RINDUKAN ANAKNYA Di LONDON

KISAH RINDU SEORANG IBU YG RINDUKAN ANAKNYA Di LONDON.|

Mak : Dik, ambilkan tu hp mak, ko tolong sms abang ko di England apa kabarnya? mama rindu betul kat dia... 

Anak : ok, mana handphone mama? 

Mak : tuuu hah atas meja...

Anak : ok tunggu jap.... si adik pun sms kat abang nya..dan 1 minit kemudian, 

Anak : mama!! abang dah balas...., tp dia pakai bahasa inggeris pulak tp adik tak faham...

Mak : apa nya?bacakan... 

Anak: "You have an insufficient account credit balance, please reload to stay connected"

Mak : sms balik, bagitau dia cakap melayu saja je lah & jangan nak aksyen baru seminggu di England.... dia dah tau mama tak pandai bahasa inggeris...


10 ulasan


EmoticonEmoticon