KISAH RINDU SEORANG IBU YG RINDUKAN ANAKNYA Di LONDON

KISAH RINDU SEORANG IBU YG RINDUKAN ANAKNYA Di LONDON.|

Mak : Dik, ambilkan tu hp mak, ko tolong sms abang ko di England apa kabarnya? mama rindu betul kat dia... 

Anak : ok, mana handphone mama? 

Mak : tuuu hah atas meja...

Anak : ok tunggu jap.... si adik pun sms kat abang nya..dan 1 minit kemudian, 

Anak : mama!! abang dah balas...., tp dia pakai bahasa inggeris pulak tp adik tak faham...

Mak : apa nya?bacakan... 

Anak: "You have an insufficient account credit balance, please reload to stay connected"

Mak : sms balik, bagitau dia cakap melayu saja je lah & jangan nak aksyen baru seminggu di England.... dia dah tau mama tak pandai bahasa inggeris...


{ 10 comments.. read them below or add one }

Ibnu Ramli Ibnu Ramli October 17, 2014 at 12:06 AM
Lol ini kelakar xD
apalah abg dia eksyen haha
Ain Naina Ain Naina October 17, 2014 at 8:49 AM
HIHIHI... lucu la,,,,

http://mamasihat-babyceria.blogspot.com/
Lisa Nurulain Lisa Nurulain October 17, 2014 at 10:10 AM
Bkn abg eksen..tp kedit dah abes tu. Haha
ieta mat sa'ad ieta mat sa'ad October 17, 2014 at 9:01 PM
macam pernah ku baca ini. tapi di mana ya...? sambil garu2 dagu. kikikiki...