Gambar Ulam Tenggek Burung ?

Gambar Ulam Tenggek Burung ? | seriously first time dengar. Biasa selalu reti makan je,hari ini time beli belah barang dapur nampak pulak ulam yang memang biasa Lisa makan. Ulam yang sedap dan banyak vitamin A sampai Z .  Sesampai di counter nak bayar,Lisa nampak kat monitor cashier tu tulis Ulam Tenggek Burung . OOo rupanya nama sayur yang lisa selalu makan tu Ulam Tenggek Burung . 

Ni haa..gambar Ulam Tenggek Burung . Kenapa diberi nama macam tu pon Lisa tak tahu. Sedap ulam ni, dan sememangnya Lisa ternasuk orang yang suka makan ulam. 

4 ulasan

Kak Lisa.. Ini bukan pak choy ke??.. Setahu Yana daun tenggek burung batang nya tipis. Bukan tebal

eh eh. tenggek burung lain kan? btl ckp yana, btg die halus. cx suka gak makan tenggek burung.

mungkin cashier salah key in item. huhu

cashier scan je. hahah market tu yg salah masukkan code


EmoticonEmoticon