Gambar Puting Beliung di Kedah

Gambar Puting Beliung Melanda Pedang -Kedah | 14.10.14  Puting beliung melanda kampung Alor Besar ,Pedang -Kedah pada pukul lebih kurang 4.40 petang tadi.






{ 18 comments.. read them below or add one }

Amanda Suria Amanda Suria October 14, 2014 at 9:51 PM
ish...menakutkan...sama macam kat PD dulu la...
Nazlee Ismail PCL Nazlee Ismail PCL October 14, 2014 at 10:01 PM
Subhanallah. moga tiada kemalangan jiwa.
Lisa Nurulain Lisa Nurulain October 14, 2014 at 10:13 PM
Memang tkut..stkat ni tkpernah ag tengok depan2
Mad Parihh Mad Parihh October 14, 2014 at 10:15 PM
uishhh makin bnyak pulak puting beliung kat malaysia
Azira Abu Bakar Azira Abu Bakar October 14, 2014 at 10:38 PM
Bila Allah kata jadi, maka jadilah. Siapa kita utk berkata tidak lagi...
phat dot my phat dot my October 15, 2014 at 10:04 AM
syukur tiada kerosakan yang lebih teruk n besar kan
ima salsuzaima ima salsuzaima October 15, 2014 at 11:02 AM
menakutkan..tapi itulah kuasaNya..itu baru kecilbelum lagi yang sebesar2 alam..
rokiah rokiah October 15, 2014 at 12:45 PM
amaran Allah ...banyak maksiat yg berlaku..yang terkesan pada semua...
Lisa Nurulain Lisa Nurulain October 15, 2014 at 5:00 PM
perubahan angin dan cuaca.. semoga diberikan keselamatan ..
Lisa Nurulain Lisa Nurulain October 15, 2014 at 5:02 PM
semoga kita mampu menghadapi ujian
dee dee October 15, 2014 at 5:23 PM
masyaAllah...dekat je tu ngan tmpt dee...eemm lately ni mmg asik hujan je ptg..
btw, salam perkenalan:)
Lisa Nurulain Lisa Nurulain October 15, 2014 at 5:26 PM
Slam perkenalam juga...tempat awak ade kena tak?
ieta mat sa'ad ieta mat sa'ad October 17, 2014 at 9:20 PM
Menyeramkan... Kesian kan dorang Lisa? Harap mereka di sana kembali ok keadaan rumah mereka