Gambar Puting Beliung di Kedah

Gambar Puting Beliung Melanda Pedang -Kedah | 14.10.14  Puting beliung melanda kampung Alor Besar ,Pedang -Kedah pada pukul lebih kurang 4.40 petang tadi.






18 ulasan

ish...menakutkan...sama macam kat PD dulu la...

Subhanallah. moga tiada kemalangan jiwa.

Memang tkut..stkat ni tkpernah ag tengok depan2

uishhh makin bnyak pulak puting beliung kat malaysia

Bila Allah kata jadi, maka jadilah. Siapa kita utk berkata tidak lagi...

syukur tiada kerosakan yang lebih teruk n besar kan

menakutkan..tapi itulah kuasaNya..itu baru kecilbelum lagi yang sebesar2 alam..

amaran Allah ...banyak maksiat yg berlaku..yang terkesan pada semua...

perubahan angin dan cuaca.. semoga diberikan keselamatan ..

semoga kita mampu menghadapi ujian

masyaAllah...dekat je tu ngan tmpt dee...eemm lately ni mmg asik hujan je ptg..
btw, salam perkenalan:)

Slam perkenalam juga...tempat awak ade kena tak?

Menyeramkan... Kesian kan dorang Lisa? Harap mereka di sana kembali ok keadaan rumah mereka


EmoticonEmoticon